Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra F ISUZU - Zamiana alternatora 4 pinowego na 2 pinowy

20 Mar 2013 18:18 5631 16
  • Poziom 7  
    Witam. Oryginalnie zamontowany był alternator 4 pinowy obecnie "nowy" jest 2 pinowy. Proszę o pomoc które kable z 4 pinowego przepiąć do 2 pinowego. W wyszukiwarce znalazłem taki post https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1517207.html jednak jestem zielony i nie wszystko z tego rozumiem. :cry:
    Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 29  
    Przepinasz przewód L (kontrolka) do L nowego alternatora.
    No i to by było na tyle. Więcej nic nie przepniesz.
    Alternator będzie działać.
    Nie będzie działać obrotomierz.
    Aby działał trzeba by rozbierać alternator i zmienić miejsce podłączenia punktu W, aby zrobić N. Bez tego nic nie będzie.
  • Poziom 7  
    Powyższe rozwiązanie nie zdaje egzaminu, ponieważ alternator się nie wzbudza i nie ładuje.
  • Moderator Samochody
    Kontrolka w isuzu idzie przez przekaźnik na prawym słupku, musisz go wywalić i spiąć kable, żeby mieć normalne wzbudzenie D+ przez żarówkę w zegarach
  • Poziom 7  
    Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci.
    A jak odpalę to alternator dalej nie ładuje ?-) Jak podłącze L z alternatora do IG (plus po stacyjce) to od razu zaczyna ładować tylko nie wiem czy tak może być? Chodzi czy pobudzanie alternatora ma być ciągłe czy tylko chwilowe?
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    spec od auto-elektro
    azthec napisał:
    Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci.

Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    viper555 napisał: