Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada '' Do 10mb/s "- Prędkość tragiczna, ciągły status 'Synchronizacji

wariat020 20 Mar 2013 19:38 2286 8
  • #1 20 Mar 2013 19:38
    wariat020
    Poziom 2  

    Witam
    Problem jest taki iż posiadam Neostradę "do 10mb/s" Na początku umowy taki był faktycznie pomimo tego iż Pani w Orange mówiła że u mnie będzie koło 2mb/s bo daleko od centrali. Ale i tak chodził tak jak powinien prędkość wahała się między 7mb/s a 10mb/s. Po czasie zwolnił internet do 3mb/s nie przeszkadzało mi to bardzo, ponieważ to co potrzebowałem to mi wystarczał. Ale od paru dni internet prawie nie drgnie. Raz jest szybki przez 3sekundy i później się grzebie tak że nawet głupia strona się włącza minute. Na liveboxie diody świecą prawidłowo lecz na stronie 192.168.1.1 ciągle jest status 'synchronizacja' dzwoniłem aby zgłosić urządzenie lecz Pan powiedział że wszystko jest dobrze ale na wszelki wypadek zrestartuje porty. Lecz to nic nie pomogło. Zrobiłem ss z statystykami adsl. Proszę o pomoc!
    Neostrada '' Do 10mb/s "- Prędkość tragiczna, ciągły status 'Synchronizacji

    0 8
  • #2 20 Mar 2013 20:08
    ziomus90210
    Poziom 35  

    Tragiczny margines SNR poproś o technika niech obejrzy połączenia i sprawdzi linię. Jakie masz kable? Stare telefoniczne płaskie odpadają przy tej prędkości. Mikro filtr podłączony przed telefonem? Jakie masz gniazdko? Router daleko od gniazdka? Centrala daleko?

    0
  • #3 20 Mar 2013 20:15
    Mechanik21
    Poziom 8  

    Noto ładnie. Sam chcę założyć u siebie neostradę, bo radiówka chodzi fatalnie. Ale czytając takie opinie zaczynam sie poważnie zastanawiać...

    0
  • Pomocny post
    #4 20 Mar 2013 20:17
    ziomus90210
    Poziom 35  

    Mechanik21 napisał:
    Noto ładnie. Sam chcę założyć u siebie neostradę, bo radiówka chodzi fatalnie. Ale czytając takie opinie zaczynam sie poważnie zastanawiać...


    Najpierw warto dokonać pomiarów możliwe że będzie dobrze też mam Neo 10Mbps i nie jest najgorzej zależy jak "potraktuje " twoje łącze DLM :)

    0
  • Pomocny post
    #5 20 Mar 2013 21:29
    andk1eltd
    Poziom 35  

    wariat020 napisał:
    Witam
    Problem jest taki iż posiadam Neostradę "do 10mb/s" Na początku umowy taki był faktycznie pomimo tego iż Pani w Orange mówiła że u mnie będzie koło 2mb/s bo daleko od centrali. Ale i tak chodził tak jak powinien prędkość wahała się między 7mb/s a 10mb/s. Po czasie zwolnił internet do 3mb/s nie przeszkadzało mi to bardzo, ponieważ to co potrzebowałem to mi wystarczał. Ale od paru dni internet prawie nie drgnie. Raz jest szybki przez 3sekundy i później się grzebie tak że nawet głupia strona się włącza minute. Na liveboxie diody świecą prawidłowo lecz na stronie 192.168.1.1 ciągle jest status 'synchronizacja' dzwoniłem aby zgłosić urządzenie lecz Pan powiedział że wszystko jest dobrze ale na wszelki wypadek zrestartuje porty. Lecz to nic nie pomogło. Zrobiłem ss z statystykami adsl. Proszę o pomoc!
    Neostrada '' Do 10mb/s "- Prędkość tragiczna, ciągły status 'Synchronizacji

    Status 'synchronizacja' oznacza, że ta synchronizacja właśnie jest. Gdyby nie było to pisze 'brak synchronizacji'.
    Prędkość adekwatna do tłumienia co wcale nie znaczy, że przy "normalnym" SNR nie byłaby wyższa. Dużo błędów - może coś dzieje się na linii a może to być wina samego liveboxa lub jego zasilacza. Sprzęt jak najbardziej do wymiany na nowszy. W "walce" z infolinią trzeba więcej cwaniactwa, odłącz liveboksa od linii i zgłaszaj brak synchronizacji. Przyjedzie technik to ci sprzęt wymieni. Tylko powiedz mu szczerze o co chodzi bo włączy starego liveboksa i pojedzie - przecież łącze ruszy :D

    0
  • #6 20 Mar 2013 22:46
    wariat020
    Poziom 2  

    ziomus90210 napisał:
    Tragiczny margines SNR poproś o technika niech obejrzy połączenia i sprawdzi linię. Jakie masz kable? Stare telefoniczne płaskie odpadają przy tej prędkości. Mikro filtr podłączony przed telefonem? Jakie masz gniazdko? Router daleko od gniazdka? Centrala daleko?
    Od gniazda mam skrętke, telefon mam odłączony mam tylko samą linie pod neta. Router od gniazdka jest moze z 5 metrów. Centrala szczerze mówiąc nie wiem gdzie się znajduje :D.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Mechanik21 napisał:
    Noto ładnie. Sam chcę założyć u siebie neostradę, bo radiówka chodzi fatalnie. Ale czytając takie opinie zaczynam się poważnie zastanawiać...
    Nie polecam, ja miałem bardzo dużo problemów z TP ;/. Przychodziły mi jakieś nie znane rachunki o kosmicznych pieniądzach, bądź rachunek za modem którego nigdy nie nie chciałem ani nie miałem. Masakra, chciałem przejść na netie ponoć jest dużo lepiej ale niestety muszę czekać.

    Dodano po 5 [minuty]:


    andk1eltd napisał:

    Status 'synchronizacja' oznacza, że ta synchronizacja właśnie jest. Gdyby nie było to pisze 'brak synchronizacji'.
    Prędkość adekwatna do tłumienia co wcale nie znaczy, że przy "normalnym" SNR nie byłaby wyższa. Dużo błędów - może coś dzieje się na linii a może to być wina samego liveboxa lub jego zasilacza. Sprzęt jak najbardziej do wymiany na nowszy. W "walce" z infolinią trzeba więcej cwaniactwa, odłącz liveboksa od linii i zgłaszaj brak synchronizacji. Przyjedzie technik to ci sprzęt wymieni. Tylko powiedz mu szczerze o co chodzi bo włączy starego liveboksa i pojedzie - przecież łącze ruszy :D


    No właśnie pierwsza myśl to modem, spróboje zwykłą ADSL'ke F@st 800 bodajże do 8mb/s pociąga. A jak nie to router tp-linka sprawdze i nara. A ostatecznie zrobie tak jak mówisz :). Jutro rano będe działał wiec zobaczymy. Jeszcze nie rozumiem co mówisz o tym tyłumieniu i SNR :D

    0
  • Pomocny post
    #7 20 Mar 2013 22:59
    andk1eltd
    Poziom 35  

    Jest tragicznie mały odstęp poziomu sygnału od poziomu szumu. Na poziom sygnału nie mamy wpływu natomiast można ograniczać szum. Bardzo często pochodzi on od zasilania - samego zasilacza i układów zasilania w routerze. Stąd sugestia wymiany staruszka liveboxa.
    Jeżeli podłączysz Sagema USB to poobserwuj okienko 'CRC' na zakładce "ATM". Wskazania te odświeżają się niemal online - jeśli pojawi się tam więcej niż 2 błędy i liczba będzie narastać to masz uszkodzone złącze gdzieś na linii.

    0
  • #8 20 Mar 2013 23:05
    wariat020
    Poziom 2  

    andk1eltd napisał:
    Jest tragicznie mały odstęp poziomu sygnału od poziomu szumu. Na poziom sygnału nie mamy wpływu natomiast można ograniczać szum. Bardzo często pochodzi on od zasilania - samego zasilacza i układów zasilania w routerze. Stąd sugestia wymiany staruszka liveboxa.
    Jeżeli podłączysz Sagema USB to poobserwuj okienko 'CRC' na zakładce "ATM". Wskazania te odświeżają się niemal online - jeśli pojawi się tam więcej niż 2 błędy i liczba będzie narastać to masz uszkodzone złącze gdzieś na linii.


    Ok będę próbował, zaglądajcie jutro to będę pisał jak poszły próby podłączenia. Na chwile obecną, dzięki za pomoc:)

    0
  • #9 27 Mar 2013 08:38
    Marek Drapik
    Poziom 13  

    wariat020, jeżeli sprawdzenie linii - to zdecydowanie polecam szybki kontakt do operatora odnośnie sprawdzenia/ konfiguracji/ zmiany przebiegu/skrócenia łącza w celu poprawienia świadczenia usługi - mailowo , kontakt znajdziesz na stronie operatora /kontakt/ Rzecznik Klientów/ profil- jak masz konto na Facebook/ przez formularz pomocy

    0
  Szukaj w 5mln produktów