Witam Kolegów !
Jestem w posiadaniu silnika, który był używany do podnoszenia/opuszczania bramy segmentowej. Trzy-fazowy, 0.37kW, z zamontowanym motoreduktorem. Prąd znamionowy 1,5A. (Klatkowy asynchroniczny)
Podobno "spalony"
Pomiar rezystancji uzwojeń - każda 35Ω (sporo trochę..)
Prąd na biegu jałowym na każdej fazie 2 A
Trochę się grzeje.. (bez obciążenia)
Ma odpowiedni moment (podnosił i opuszczał bramę ale się strasznie grzał)
I tu mam problem bo nie wiem o co chodzi ?
Dodam, że to nie problem mechaniczny bo sprawdzałem (łożyska, skrzywiony wał itp.)
Na wirniku nie widać żadnych śladów przypalenia/ocierania itp.
Dodam że nie mam induktora.
Jestem w posiadaniu silnika, który był używany do podnoszenia/opuszczania bramy segmentowej. Trzy-fazowy, 0.37kW, z zamontowanym motoreduktorem. Prąd znamionowy 1,5A. (Klatkowy asynchroniczny)
Podobno "spalony"
Pomiar rezystancji uzwojeń - każda 35Ω (sporo trochę..)
Prąd na biegu jałowym na każdej fazie 2 A
Trochę się grzeje.. (bez obciążenia)
Ma odpowiedni moment (podnosił i opuszczał bramę ale się strasznie grzał)
I tu mam problem bo nie wiem o co chodzi ?
Dodam, że to nie problem mechaniczny bo sprawdzałem (łożyska, skrzywiony wał itp.)
Na wirniku nie widać żadnych śladów przypalenia/ocierania itp.
Dodam że nie mam induktora.