Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sharan 110km, tdii, espanol 99 - falujące obroty

kolegamp 21 Mar 2013 11:16 2340 0
  • #1 21 Mar 2013 11:16
    kolegamp
    Poziom 2  

    Pomocy!

    Turbina zbiera się wyśmienicie. Silnik zawsze odpala na ciepłym i gorącym silniku bez problemu. Mój problem polega na tym, że gdy próbuję utrzymać stałą prędkość powyżej 1200obr, to co kilka sekund zwiększają sie obrotu o około 150obr i spadają . Dzieję się tak ciągle , puki próbuje utrzymac obroty.

    Zawór zwrotny podciśnienia? dziurawe wężyki? zawory N75,N18, n239?

    sharan 110km, tdii, espanol 99 - falujące obroty

    Czy ten schemat podćiśnień jest prawidłowy? nie mam u siebie pod maską zaworu N239? Patrzyłem , ale jest tam jakby tylko sam zawór podciśnienia, bez elektrozaworu. Wężyki tez nie są przetarte. Może jeden , ale po stronie zasilania atmosferycznego, więc, skoro nawet wogóle by nie było tycgh wężyków , to zawory brały by i tak ciśnienie atmosferyczne.

    Nie sprawdzałem drożności poszczególnych przewodów. Po za tym widzę, tam jakieś redukcje z większych przekrojów na mniejsze za pomoca białych wkładek. Czy to orginalne połączenia. Ktoś ma może foto, prawidłowy rysunek rozmieczczenia sterownaia podćisnienia w moim typie silnika auta?

    Auto jest z grudnia 99rok, 1,9tdii, 110km tdii, automat.

    Prosze o pomoc!!!

    0 0