Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sygnał HD z naziemnej telewizji cyfrowej.

Witek05 21 Mar 2013 15:14 1869 5
  • #1 21 Mar 2013 15:14
    Witek05
    Poziom 7  

Witam.
    Zamierzam kupić telewizor z tunerem DVBT-MPEG4 do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej. Uzywam obecnie starej siatkowej anteny która ładnie odbiera 15 kanałow na starym telewizorze CRT. Czy jeżeli podłaczę bezpośrednio kabel koncentryk do wejscia antenowego w nowym telewizorze z tunerem DVBT to bede miał sygnał HD na programie TVP1HD ?? Bo tylko taki mi łapie w HD. Czy muszę kupić osobny dekoder kabel koncentryk do tego dekodera i od niego kabel HDMI do telewizora. Proszę o wyjaśnienie bo jestem zielony w naszej całej cyfryzacji :)

0 5
  • #2 21 Mar 2013 15:47
    spaniel111
    Poziom 27  

Witek05 napisał:
    Witam.
    Zamierzam kupić telewizor z tunerem DVBT-MPEG4 do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej. Uzywam obecnie starej siatkowej anteny która ładnie odbiera 15 kanałow na starym telewizorze CRT. Czy jeżeli podłaczę bezpośrednio kabel koncentryk do wejscia antenowego w nowym telewizorze z tunerem DVBT to bede miał sygnał HD na programie TVP1HD ?? Bo tylko taki mi łapie w HD. Czy muszę kupić osobny dekoder kabel koncentryk do tego dekodera i od niego kabel HDMI do telewizora. Proszę o wyjaśnienie bo jestem zielony w naszej całej cyfryzacji :)

Do nowego tv z tunerem DVBT-MPEG4 wystarczy ci stara siatkowa antena podłączona do tv i wszystko co nadają w hd będzie chodzić u mnie jest to TVP1HD i TVP2HD a programów mam 18 + 9 niemieckich + INFO GORZÓW TVP1 i TVP2

0
  • #3 21 Mar 2013 16:35
    egon42
    Poziom 37  

Będzie działać jeżeli poziom sygnału z anteny będzie odpowiedni a z tym bywa różnie.

0
  • #4 21 Mar 2013 16:45
    rafi840
    Poziom 12