Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Crash Data Renault - Na jakiej zasadzie działa sensor air bag ?

21 Mar 2013 19:49 4116 9
  • Poziom 13  
    Witam mam pytanie na czym polega usuwanie crash daty?
    - nie działa to czasem na podobnej zasadzie jak bios w komputerze ? tzn - że gdy wlutuje pamięć sensora i pozostawię ją na jakiś czas wylutowaną to ona sama się zresetuje ? tzn - gdy wypinało się baterie bios.u to po pewnym czasie sam się restartował do ostawień fabrycznych. I czy ogólnie sensor ma jakąś baterie czy coś - czy po prostu koduje jak dysk twardy i tylko format / i nowy program działa pozytywnie ?
    - i czy podmiana sensora może zdać egzamin ? Bo ostatnio próbowałem podmienić sensor / niby się wszystko zgadzało nr ' nabite na obudowie metalowej sensoru ' rok produkcji - ale nr seryjne z etykiety naklejanej były inne - i po podpięciu pod klipa wywalało jakieś dziwne błędy - ze prawie wszystkie air bagi nie łączą a gdy wrócił oryginalny sensor z naprawy - tylko go odblokowałem i komunikat na liczniku zgasł i nie było żadnych innych komunikatów że poduszki nie łączą czy tym podobne dziwactwa xd
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    - no zapewne. w ten sposób to chyba całkowicie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Raczysz sobie ze mnie żartować ?
    - gdzie według ciebie znajduje się ta bateria na płytce sensora ?
  • Poziom 42  
    Ogarnij się chłopie i zacznij się dokształcać, ale nie na forum.... i nie zadawaj beznadziejnie głupich pytań...
  • Poziom 13  
    Gdzie mam według ciebie zasięgnąć informacji jak nigdzie o tym nie piszecie...
    - zróbcie temat na którym będzie opisane co i jak - a nie tylko zganiacie na innych użytkowników. Że nie doinformowanie - i tym podobne.
    - o co nie zapytać to zawsze odpisujecie głupoty. I tylko uważacie że wy możecie wiedzieć i nikt więcej.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    Forum to szkoła?
    Tu chcesz taką wiedzę zdobyć, ty nawet podstaw nie masz....eh...
  • Moderator Samochody
    Echhh. Dane n/t zdarzenia, czyli zadziałania czujników przyspieszenia i zainicjowania zapalników, zapisywane są w pamięci nieulotnej - nie da się jej przepisać żadnym urządzeniem diagnostycznym. Trzeba bebeszyć puszkę sensora, szukać układu pamięci i po wylutowaniu go, wpisać mu tzw. czysty wsad - czyli nie zawierający informacji o zdarzeniu.
    Ponadto -nie licz że ktoś wytłumaczy to teraz Tobie dokładniej, żebyś sobie sam to zrobił. Zamykam.