Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi, 80, Cabrio - gotujaca sie woda w ukladzie chlodzenia.

mediator333 22 Mar 2013 22:13 2757 10
  • #1 22 Mar 2013 22:13
    mediator333
    Poziom 9  

    Witam. Nie mam już sił co do mojej audi. Problem polega na tym, że gotuje mi sie woda w ukladzie chlodzenia, wylewa sie podczas gotowania woda z zbiorniczka wyrownawczego. Nie wiem co jest grane juz, co zdążyłem sprawdzić:

    -chlodnica jest drożna
    -wyciagnełem termostat(ktory i tak jest dobry)
    -niby odpowietrzylem, ale dalej to samo.
    -nie otwieral sie zaworek w korku od zbiorniczka to go przewiercilem lekko by cisnienie schodzilo, lecz to chyba nie byl najlepszy pomysl bo to jak potem doczytalem uklad cisnieniowy. nie wiem co dalej sprawdzic mam. pompa chyba jest dobra skoro chlodnica sie robi ciepla weze też, weże od nagrzewnicy takze(choc nie grzeje mi w srodku specjalnie) silnik pochodzi nagrzeje sie i potem wyrzuca mi wode zbiorniczkiem. nie wiem co jest. prosil bym o rady. i pytanie, bo chyba mam uszczelke pod glowica do wymiany, kopci na bialo, kapuczino w zbiorniczku sie robilo, czy przez ta uszczelke moze sie tak gotowac??

    0 10
  • #2 22 Mar 2013 22:21
    767667
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 22 Mar 2013 22:39
    mediator333
    Poziom 9  

    dodam iż jak kupilem audi to bylo wszystko w miare okej. nie gotowala sie tak. teraz jest to odrazu jak sie nagrzeje silnik. czy moge sobie sam taka uszczelke wymienic?? czy zostaje mechanik?? jakas wiedze posiadam na temat mechaniki i odpowiednie narzedzia posiadam.

    0
  • #4 22 Mar 2013 22:55
    ssb.mixer
    Poziom 17  

    Małe szanse na wymianę, tylko mechanik bo trzeba głowicę palnować (zfrezować cienką warstwę) aby wszystko było równe. Tzn. możesz zdjąć i wymienić ale to nic nie poprawi po skręceniu do kupy.

    0
  • #5 22 Mar 2013 22:56
    giecun
    Poziom 10  

    A posiadasz klucz dynamometryczny niezbędny do dociągnięcia głowicy?
    Na Twoim miejscu oddałbym "ją" do mechanika.
    ps. w tym poście dowiedziałem się że audi to ona :)

    0
  • #6 22 Mar 2013 23:00
    m_kusow1
    Poziom 12  

    A to nie jedyny problem. Jak już jest głowica zdjęta to powinno się dotrzeć zawory. Sprawdzić czy nie jest przypadkiem pęknięta głowica.

    Do tego dochodzi ustawienie rozrządu, a dla niewprawionego również może sprawiać problem.

    Oddaj to w ręce mechanika

    0
  • #7 22 Mar 2013 23:24
    mediator333
    Poziom 9  

    dzieki chlopaki za te informacje. doradzcie mi teraz jaka mam kupic ta uszczelke?? i ile taka wymiana moze kosztowac z tym planowaniem??

    0
  • Pomocny post
    #8 22 Mar 2013 23:46
    gsekulski
    Poziom 16  

    Możesz sam kupić uszczelkę lecz lepiej zostaw to już mechanikowi bo to już jest poważniejsza awaria. Zaciągnij go do niego i zostaw już wszystko mu. Cena ok 300-400zł stawka w normalnym warsztacie. Serwis audi- lepiej nie pytaj:)

    0
  • #9 22 Mar 2013 23:50
    mediator333
    Poziom 9  

    wiec mowisz ze za 300-400 zl zrobi mi to ze bedzie juz na tip top?? juz z uszczelka?

    0
  • #10 22 Mar 2013 23:53
    T5
    Admin grupy Samochody

    mediator333 napisał:
    wiec mowisz ze za 300-400 zl zrobi mi to ze bedzie juz na tip top?? juz z uszczelka?
    To Twoje auto więc Ty musisz pofatygować 4-ry litery do mechanika i dogadać wszystko. :D
    300- 400 To koszt robocizny dolicz materiały.

    0
  • #11 22 Mar 2013 23:55
    mediator333
    Poziom 9  

    wiem wiem, tu tylko pytam, jutro chyba je zaciagne juz, tak chcialem wiedziec, wogole to chce je sprzedac ale z ta uszczelka to nikt nie kupi mi za normalne pieniadze.

    0
  Szukaj w 5mln produktów