Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Młotowiertarka - Jaką wybrać

23 Mar 2013 19:20 21711 21
  • Poziom 7  
    Młotowiertarka... szukam sprzętu który będzie łączył trwałość, praktyczność długą żywotność oraz stosunkowo niską cenę (cena około 400zł)Moc takiej mołotowiertarki minimalnie musiałaby wynosić 700W oraz również chciałbym żeby młotowiertarka miała 3 opcje użycia (wiercenie, kucie, wiercenie z udarem) ...Niestety nie znam się na tym sprzęcie na tyle dobrze ażeby dokonać samemu tego wyboru. Licze na użytkowników któży pomogą mi nawet bazując na własnym doświadczenia. Z góry dziękuje ;)
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Ja zdecydowanie polecam Hitachi DH24PC3 używam jej bardzo często w różnych warunkach od 2 lat. Zdecydowanie jest to jak dla mnie dotychczas najlepsza i najmocniejsza młotowiertarka jakiej używałem, a używałem różnych np Makity czy Boscha Professional i niestety mimo że to znane marki i cenione przez niektórych jak dla mnie "chowają" się przy Hitachi. Cena co prawda powyżej 400zł ale warto dołożyć tą stówkę i mieć porządny sprzęt.
  • Poziom 7  
    Szczerze mówiąc miałem na oku tą młotowiertarke ;) .... Jednakże chciałbym zapoznać się z opiniami innych użytkowników a Tobie Spinaczu dziękuje za wypowiedzenie się i dobrą rade ;)
  • Pomocny post
    Specjalista Automatyk
    Witaj!
    Potwierdzam opinię Spinacza: Bosch spadł bardzo z jakością, Makita jest trochę lepsza. Niestety nie stykałem się z Hitachi, ale z doświadczenia mogę polecić Dewalt model d25113, męczę go już długo i dosyć mocno z dobrymi wynikami. Jest trochę droższy lecz cena przy tej jakości i tak niezła. A jakbyś chciał poszaleć to np Hilti.
    Pozdrawiam!
  • Pomocny post
    Poziom 39