Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TOLEDO II 1.9TDI ASV - Jak rozkodować pilot? Nieprawidłowe działanie

domino1300 24 Mar 2013 11:23 2373 21
  • #1 24 Mar 2013 11:23
    domino1300
    Poziom 12  

    Witam. Problem dotyczy pilota , po zgaszeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka dioda na nim miga non stop i auto sie zamyka, samo z siebie, gdy chcę otworzyć to otwiera, lecz po 2 sekundach od razu zamyka , i tak przez chwile (dioda cały czas miga) Gdy zamknę samochód poprzez przekręcenie kluczyka w zamku jest OK, Kodowałem pilot VAGIEM i na chwile był spokój, lecz po 2 tygodniach to wróciło, kodowałem przez dwa kluczyki też było ok i po 2 tyg to samo, Czy da rade rozkodować kluczyk? A gdybym np odpiął akumulator?

  • Pomocny post
    #2 24 Mar 2013 11:35
    1078231
    Usunięty  
  • #3 24 Mar 2013 11:37
    domino1300
    Poziom 12  

    Jaką wersją VAG to zrobić? mam Polską 4.9 i tą programowałem, Musi być VAG-COM?

  • #4 24 Mar 2013 11:38
    1078231
    Usunięty  
  • #5 24 Mar 2013 11:45
    domino1300
    Poziom 12  

    U sorry,zmyliłem trop, kabel + laptop, no cóż nie stac mnie na takie urządzenia :D A czy więc istnieje sposób żeby rozkodować pilot bez VAG'a, ew(laptop + kabel)

  • Pomocny post
    #6 24 Mar 2013 13:37
    forsius
    Poziom 11  

    raczej wygląda to na usterkę mikrostyku na płytce pilota

  • #7 24 Mar 2013 13:52
    domino1300
    Poziom 12  

    A skoro mowa o mikrostyku, to w pilocie na przycisku otwierania gdy kliknę słyszę takie kliknięcie, a na przycisku zamykania tego kliknięcie nie ma. I głównie gdy zamknę samochód , w pilocie miga kontrolka, i auto czasem samo mignie awaryjnymi np wtedy jak pilot jest blisko * tak mi sie wydaje

  • #8 24 Mar 2013 13:53
    gsekulski
    Poziom 16  

    Słuchaj możesz kodować piloty do tego jest Ci potrzebny kabel VAG-Tacho, najlepiej wersja 3.01. Na allegro koszt takiego kabla ok 80zł + wysyłka i w zestawie masz już potrzebne oprogramowanie. Tylko to już jest ostrożna zabawa. Zwykłym kablem za 30zł pod zwykłym VAGiem nie słyszałem aby się to robiło.

  • #9 24 Mar 2013 13:58
    domino1300
    Poziom 12  

    Robiłem poprzez VAG 4.9, Wchodzę w moduł komfortu, Adaptacja, kanał 01, Wartoś 1, test i save, , potem wkładam kluczyk do stacyjki wciskam przycisk otwierania i śmigało

    A więc czy te wszystkie migania diody , mogą być spowodowane uwalonym mikrostykiem od zamykania auta? Bo nie słyszę tego kliknięcia

  • #10 24 Mar 2013 14:00
    1078231
    Usunięty  
  • #11 24 Mar 2013 14:06
    domino1300
    Poziom 12  

    No OK, dobra ale czy miganie tej diody w pilocie może byc spowodowane uwaleniem mikrostyku?

  • #13 24 Mar 2013 14:27
    gsekulski
    Poziom 16  

    Możę głupi pomysł ale wymień baterie w pilcie, może słaba i takie objawy:) czasami człowiek się namęczy a powód jest banalnie prosty:) ewentualnie moze coś nie halo się stało z Twoją centralka zamka

  • #14 24 Mar 2013 15:15
    domino1300
    Poziom 12  

    baterie wymieniłem juz 3x, poniewaz dioda gdy migała rozładowała pilot :D

  • #15 24 Mar 2013 17:29
    forsius
    Poziom 11  

    domino1300 napisał:
    A skoro mowa o mikrostyku, to w pilocie na przycisku otwierania gdy kliknę słyszę takie kliknięcie, a na przycisku zamykania tego kliknięcie nie ma. I głównie gdy zamknę samochód , w pilocie miga kontrolka, i auto czasem samo mignie awaryjnymi np wtedy jak pilot jest blisko * tak mi sie wydaje
    bo mikrostyk popsuty - rozbierz, wyjmij płytkę odlutuj mikrostyk i wlutuj nowy

  • #17 24 Mar 2013 19:55
    forsius
    Poziom 11  

    jak nie dolutuje nowego to pilot będzie mu tylko otwierał drzwi a nie będzie zamykał - chyba to proste? Płytka pilota zawiera 2, 3 lub 4 mikrostyki
    otwieranie, zamykanie, otwieranie tylnej klapy, panic

  • #18 24 Mar 2013 20:18
    bart.auto
    Poziom 20  

    Oddaj to komuś do naprawy kto zna temat.bo przypadkiem tym kabelkiem coś nabroisz

  • #19 24 Mar 2013 21:58
    domino1300
    Poziom 12  

    Jutro pilot zostanie oddany do naprawy, (wlutowanie nowego mikrostyku) Ewentualnie jeśli koszt będzie wysoki, kupie scyzoryka (otwieranie, zamykanie, klapa) Dziękuje wszystkim za pomoc szczególnie użytkownikowi : forsius . Zobaczymy jak będzie po wlutowaniu nowego mikrostyku

  • #20 24 Mar 2013 22:42
    T5
    Moderator Samochody

    gsekulski napisał:
    Słuchaj możesz kodować piloty do tego jest Ci potrzebny kabel VAG-Tacho, najlepiej wersja 3.01.
    A jak kolega pokaże mi opcję kodowania pilotów w tym programie wysyłam dużą flachę.

  • #21 26 Mar 2013 17:56
    gsekulski
    Poziom 16  

    Faktycznie, mój błąd:) Tym programikiem można jedynie dodać nowy kluczyk i z czytać immobilizer a pilota nie zaprogramuje już:) Zbyt się rozpędziłem:)

  • #22 26 Mar 2013 19:22
    domino1300
    Poziom 12  

    PROBLEM ROZWIAZANY Pomogło wlutowanie nowego mikrostyku :) Dziękuje wszystkim za pomoc ! :)

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME