Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zestaw JY1000 Hydrofor + Brio - Jak podłączyc to razem

24 Mar 2013 11:56 2880 3
  • Poziom 2  
    Witam,
    jestem początkujący w tych sprawach, a chciałbym podłączyć na działce hydrofor. Posiadam zestaw JY1000 230V + Brio Sk-13, filtr, zawory zwrotne.
    Jam mam to wszystko razem zmontować aby nie popsuć i aby zadziałało.
  • Poziom 24  
    Witam.
    Chodzi Ci o podłączenie elektryczne czy hydrauliczne?
  • Poziom 37  
    Czy to tak wygląda ? bo to wyskakuje w google. To Brio to ta czarna głowica z czerwonym kapturem na pompie. Sama głowica działa jak hydrofor kiedy wzrasta ciśnienie po zamknięciu ujścia wody z pompy a dokładnie z tej głowicy następuje automatyczne wyłączenie pompy aż do ponownego odkręcenia wody. To zachowuje się jak hydrofor. Mam taka pompę ale nazwy brio nie kojarzę tylko po fotce poznałem.

A jeśli chodzi o podłączenie takiej pompy to do otworu wlotowego podpina się wąż zasysający z koszem zaworkiem zwrotnym nie wiem jak to się fachowo nazywa jest to zakładane na koniec w siatce i tam w środku jest tłok zawór zwrotny. Ten wąż sączy podpinasz do pompy ale musisz zalać go i pompę a do wylotu tej głowicy brio podpinasz wąż dopływowy lub inną instalację z zaworem i jak włączysz pompę to jak napompuje instalacje i wzrośnie ciśnienie to się wyłączy i to będzie się zachowywać jak hydrofor. Kwestia tylko szczelnego wykonania ja swoją pompę mam przenośnie zrobiona na działce tylko do podlewania więc nie mam na stałe zamontowanej wąż sączy podpinam przez śrubunek bo mam na stałe w studni zamontowany tylko zalewam i szybko podpinam do pompy jak pompa załapie sanie wody nie zapowietrzę jej to jest ok a jak zapowietrzę to muszę wlać wodę w wąż sączy.
  • Poziom 2  
    Dzięki za podpowiedzi,