Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Modyfikacja Denon DCD-820

karoles75 25 Mar 2013 23:22 3945 7
    karoles75
    Level 12  
    Witam.
    Jestem właścicielem dość już leciwego CD Denon DCD-820 i poszukuję kogoś, kto mi pomoże trochę zmodyfikować ten odtwarzacz wymieniając kondensatory elektrolityczne na nowe lub nowe i lepsze, jeżeli to pozytywnie wpłynie na dźwięk a szczególnie na tony niskie, bo trochę ich brakuje. Wiem, że najprościej wymienić wszystkie na nowe takie same, ale może przy okazji wymiany udało by się coś ulepszyć. Do mojej prośby dołączam schemat tego CD i proszę o wskazanie, który kondensator mogę dać większy, który zbocznikować i jakim, i jakie kondensatory kupić. Ponieważ jestem "zielony" bardzo liczę na pomoc użytkowników tego forum i z góry dziękuję za każdą konkretną pomoc.
    kwarek23
    Level 19  
    Witam.
    Wymień C318;C319;C327;C328 może to poprawi jakość niskich tonów.
    jersey69
    Level 34  
    Witam

Jeżeli po wymianie elektrolitów lub ich bocznikowaniu spodziewasz się diametralnych zmian w brzmieniu odtwarzacza , to raczej się rozczarujesz . Jeśli natomiast chcesz wyraźnej zmiany , to zacznij od pozbycia się kompletu 4558 z toru wyjściowego . Różnicę powinieneś zauważyć nawet przy budżetowym 5532 . Jeśli masz kasę na eksperymenty , możesz spróbować czegoś z wyższej półki - OPA lub AD . Ale gotowej recepty na super-odtwarzacz nie ma , bo po drodze do ucha jest jeszcze wzmacniacz i kolumny , a Twoje preferencje odnośnie brzmienia całego zestawu niekoniecznie muszą być podobne do moich . Miałem okazję słuchać tuningowanych odtwarzaczy w różnych zestawach i choć większość brzmiała inaczej , to każdy z właścicieli był zachwycony wyłącznie swoim .
    karoles75
    Level 12