Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a4 b5 1.8 5V '95 - odpala i gaśnie

Olaf773 26 Mar 2013 12:51 14730 10
  • #1 26 Mar 2013 12:51
    Olaf773
    Poziom 2  

    Witam mam problem z moim Audi. Wyszła taka sytuacja w aucie zrobiłem zwarcie przy podłączaniu kabli do akumulatora(padł i znajomy podjechał swoim autem) autko po poprawnym podłączeniu odpaliło ale zaswieciła się kontrolka ostrzegająca i z ABS dojechałem normalnie do domu rano wyciągnąłem akumulator naładowałem go i wsadziłem z powrotem ale pojawił się drugi problem audi odpala i gaśnie przy czym świeci się kontrolka z immobilizera. Z góry dziękuję za pomoc:)

    1 10
  • #3 26 Mar 2013 16:32
    gsekulski
    Poziom 16  

    W audi jest już coś z tym akumulatorem. Mi padł całkowicie w A3, na stacji pchneli mnie aby odpalił po tankowaniu i zaświecił mi się ABS. Podłączyli mi pod komputer i za 50zł wykasowali coś tam mechanicy. Zobacz jak jest na zapasowym kluczyku, jeśli masz to nawet jak odpala na tym czarnym plastikowym(serwisowy). Ewentualnie jak Ci zapali i zgaśnie to wyciągnij kluczyk i spróbuj od razu jeszcze raz odpalić.

    Tu masz link, do podobnego problemu:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1184756.html

    0
  • #4 10 Kwi 2013 16:01
    Olaf773
    Poziom 2  

    Teraz mam inny problem samochód odpala i jedzie ale zeby to zrobić muszę przy każdym odpaleniu zdjąć kleme z ,,+" i dopiero odpala to jeden problem ale do tego radio podświetla się ale nie działa nie wiem co z tym zrobić. Odpala każdym kluczykiem ale tylko na ten sposób jak już go zgaszę to do ponownego odpalenia znów muszę zdjąć kleme odczekać chwilkę i odpalić

    0
  • #5 10 Kwi 2013 16:16
    bart.auto
    Poziom 20  

    Podłącz to auto pod Vcds lub Vas a się dowiesz co je boli

    0
  • #6 10 Kwi 2013 16:20
    Olaf773
    Poziom 2  

    może jutro będę mieć możliwość sprawdzenia Vas a dziś się zastanawiam czy by nie wypiąc tego radia może to przez to bo mam tk zlutowane zeby uruchamiało się przy zapłonie

    Dodano po 1 [minuty]:

    możliwe że to przez to?

    0
  • #7 10 Kwi 2013 16:29
    bart.auto
    Poziom 20  

    Możliwe jest wszystko

    0
  • #8 10 Kwi 2013 17:38
    gsekulski
    Poziom 16  

    Słuchaj już miałem styczność z czymś identycznym. Nie masz dokupowanego centralnego zamka lub alarmu? Identycznie mieliśmy kiedyś w A4 1.6. Kolega dokupił sobie centralny zamek "Predatora" aby mieć z pilota. I pod dyskoteką nam nie chciał odpalić, dopiero pomogło odłączenie klemy na kilka sekund i tak kilka razy robiliśmy po drodze powrotnej. oczywiście padła centralka.

    -1
  • #9 04 Cze 2013 14:39
    Luki9000
    Poziom 2  

    sposób na amatora :) Audi A4 B5 gasnie po odpaleniu, odpali i zaraz kaput... problem lezy w IMMO...tym bardziej gdy mruga żółta kontrolka auta z kluczykiem... mozesz jechać na vag,a i zapłacic komus ze sobie tam pogrzebie kilka dych jak nie stówe... albo zrobić to jak ja 8-) ... rozkładasz kluczyk ostrożnie aby ten immo nie wypadł bierzesz cienki drucik (np od oryginalnej kartki na której piszesz kiedy była wymiana leju i do kiedy itp...pod maska, sa przy tym cienkie fajnie elastyczne druciki) i owijasz immo raz czy dwa dookoła wkładasz w ten rowek a drugim koncem drucika owijasz częsc robocza klucza u nasady zaraz przy plastiku i nadmiar odcinasz lub dyskretnie chowasz i zamykasz kluczyk, swój owinąłem tasma izolacyjna zeby czasem sie nie otworzył-jedzie to wiocha ale to nie panamera s :D wtedy sygnał jest tak silny ze bedzie palil chocby sie posrał ... ;) sprawdziłem to na swoim a4 i kumpla i problemy mamy z głowy za jedyne 50 groszy =) i ,,poli jak cza,, :D

    1
  • #10 27 Paź 2013 13:06
    -pawlo111
    Poziom 10  

    a jak by mu całkiem immo wyłączył? jest taka opcja przecież. Chyba nic nie szkodzi z tym że nie będzie miał immo.

    2
  • #11 14 Lis 2013 16:35
    moonikkaa
    Poziom 2  

    Chciałabym zapytac o to samo, tzn ja mam audi A4 b5 1.8 '97 i samochód jak jest zimny czyli np. rano jest odpalany i gaśnie, ale trzeba trzymać go na obrotach 1,5- 2 przez kilka chwil i potem chodzi normalnie, jak mu nie odbije i nie zgasnie znowu ale po kilku próbach cały czas trzymając na obrotach jest szansa, że nie zgaśnie i tak jak się pojeździ i zostawi na chwilę i wraca się spowrotem jest to samo tylko teraz trzeba go krócej przytrzymać na tych obrotach.
    Czy może to być ten sam problem co opisujecie czyli akumulatora?
    W samochodzi były wymienione świece bo były kompletnie zalane i mechanik mówi, że może to byc wina przepustnicy..

    5