Witam. Siostrzenica ma samochód elektryczny, prawdopodobnie chinski, ale dosc spora maszyna. Sterowana jest takze z pilota i dziala bezproblemowo. Niestety nie reaguje na pedal gazu. Auto zasilane jest jednym akumulatorem 6V 20Ah i posiada jeden silnik napedzajacy jedno tylne kolo.
W samochodzie znajduje sie przelacznik ON/OFF - sprawny
Przelacznik wyboru sterowania (REMOTE/PEDAL) - 6 pinowy dwupozycyjny
Przełacznik wyboru kierunku jazdy D - R - 6 pinowy dwupozycyjny. Jedyne co na nich odczytalem - R11 16(8)A 250VAC T125 16A 125/250VAC.
PEDAŁ - dwupozycyjny 4 pinowy - sprawny
Dodatkowo jakies tam glosniki, gniazdo jack i serducho - jakis uklad elektryczny - jeszcze nie rozbieralem.
Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób sprawdzić te przełaczniki. Nie moge znalezc ich schematów. Co z tym maja łączyć w momencie wyboru. Siedzialem wczoraj ze 2 godziny z miernikiem i sprawdzalem na moj gust dosc sporo rzeczy. Udalo mi sie sprawdzic ze przy wyborze jazdy do tylu na PEDAL, pojawia mi sie napiecie na pedale - 5,92V (aku do wymiany ogolnie - lezy juz 2 lata w piwnicy samochod). Naciskam pedal i idzie na "komputer". Na silnik natomiast juz nic nie idzie. Zanim rozbiore ten komputer (sadze ze to bardziej element odbierajacy ze sterowania radiowego) choc nie sadze aby on mogl cos powodowac przy wyborze PEDAL, chcialbym sprawdzic dokladnie te wylacznik bo to elementy ruchome, narazone na wode itp.
W samochodzie znajduje sie przelacznik ON/OFF - sprawny
Przelacznik wyboru sterowania (REMOTE/PEDAL) - 6 pinowy dwupozycyjny
Przełacznik wyboru kierunku jazdy D - R - 6 pinowy dwupozycyjny. Jedyne co na nich odczytalem - R11 16(8)A 250VAC T125 16A 125/250VAC.
PEDAŁ - dwupozycyjny 4 pinowy - sprawny
Dodatkowo jakies tam glosniki, gniazdo jack i serducho - jakis uklad elektryczny - jeszcze nie rozbieralem.
Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób sprawdzić te przełaczniki. Nie moge znalezc ich schematów. Co z tym maja łączyć w momencie wyboru. Siedzialem wczoraj ze 2 godziny z miernikiem i sprawdzalem na moj gust dosc sporo rzeczy. Udalo mi sie sprawdzic ze przy wyborze jazdy do tylu na PEDAL, pojawia mi sie napiecie na pedale - 5,92V (aku do wymiany ogolnie - lezy juz 2 lata w piwnicy samochod). Naciskam pedal i idzie na "komputer". Na silnik natomiast juz nic nie idzie. Zanim rozbiore ten komputer (sadze ze to bardziej element odbierajacy ze sterowania radiowego) choc nie sadze aby on mogl cos powodowac przy wyborze PEDAL, chcialbym sprawdzic dokladnie te wylacznik bo to elementy ruchome, narazone na wode itp.