Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

samsung galaxy ace plus - Samsung galaxy ACE PLUS --> akutalizacja do wersji

Skyliner1 27 Mar 2013 20:30 2841 7
    Skyliner1
    Level 9  
    Witam,

Chciałem prosić was o pomoc w celu zaktualizowania mojego samsunga do wersji 4.0.0 +, powiem od razu że jestem nieco zielony w tym dziale i nie potrafię tego zrobić sam ponieważ: Telefon ten jest z zagranicy i gdy klikam aktualizuj (przez sieć wifi ) nie znajduje mi aktualizacji do niego. Obecna wersja androida to 2.3.6 (wersja jądra 2.6.38.6 dpi@DELL150#1), dodam iż konsultowałem się z konsultantem firmy SAMSUNG i uzyskałem odpowiedź (coś w stylu że ten telefon nie jest w Polsce dystrybuowany i nie możemy coś tam Panu pomóc) i sobie myślę aahaaa spoko, i tak sobie teraz myśle że jak nie przez wifi to w jakiś sposób muszę sobie sam poradzić a trochę się boję ponieważ na internecie nie ma nigdzie dokładnego wyjaśnienia jak zaktualizować ANDROIDA do wersji 4.0.0 +.
    Myślę że wszystko napisałem w miarę zrozumiale ( mistrzem z polskiego nie jestem ;)), w razie jakichkolwiek nieścisłości proszę pytać.
    Skyliner1
    Level 9  
    Masakra szukam połowe dnia o tym telefonie czy da sie wgrać do niego androida 4.2.1 i już mnie trafia! Nie mogę dokładnie ustalić jaki to (MODEL) a na stronie samsunga wgl go nie ma! Jeden pisze że to gt-5830i drugi gt-5830 następny gt-s7500... samej nazywy również nie ma na samsung.pl... HELP.. :/
    mickpr
    Level 39  
    Skyliner1 wrote:
    Nie mogę dokładnie ustalić jaki to (MODEL) a na stronie samsunga wgl go nie ma! Jeden pisze że to gt-5830i drugi gt-5830 następny gt-s7500... samej nazywy również nie ma na samsung.pl... HELP.. :/
    Poszukaj odpowiedzi w swoim telefonie.
    Ustawienia->O telefonie->Numer modelu
    Skyliner1
    Level 9