Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

JVC KD-S6060 - Radio przestało poprostu grać. Czy to końcówka mocy ?

pilomatt 30 Mar 2013 09:39 2271 6
  • #1 30 Mar 2013 09:39
    pilomatt
    Poziom 6  

Prosiłbym Was forumowicze o wskazanie mi gdzie znajduję się końcówka mocy ponieważ jestem nowicjuszem w dziedzinie elektroniki/elektryki, opłaca się wymiana tej końcówki na nową ? jak dowiedzieć się jaka końcówka jest potrzebna ? Nie chcę oddawać sprzętu do jakiegoś majstra ponieważ wiem że zawoła ode mnie niezłą kasę... Pozdrawiam.

JVC KD-S6060 - Radio przestało poprostu grać. Czy to końcówka mocy ? JVC KD-S6060 - Radio przestało poprostu grać. Czy to końcówka mocy ? JVC KD-S6060 - Radio przestało poprostu grać. Czy to końcówka mocy ?

0 6
  • #2 30 Mar 2013 09:43
    Ireneo
    Poziom 40  

Jesteś pewien że to końcówka i że umiesz ją wylutować a potem wlutować?
    Końcówka jest na dużym radiatorze.

0
  • #3 30 Mar 2013 10:01
    eumox
    Poziom 13  

Witam
    Nr końcówki odczytaj z starej ( pierwszy rysunek w lewym górnym rogu przykręcona do aluminiowego radiatora. Może tak jak kolega wyżej radzi . Zanim odlutujesz - pomierz . To podstawa żebyś nie wymieniał z dobrego na dobre :) . Już był przypadek braku masy na wyjściu a doszło do wymiany połowy elektroniki.
    co do drugiej części pytania zawsze opłaca się wymiana końcówki dużo nie kosztują ale również ich wymiana nie jest bardzo droga. Uczciwy serwis zadowoli się 50 zł za taka usługę. Przy okazji unikniesz "zimnych lutów" albo zalaniem sąsiednich :)
    Pozdrawiam.

0
  • #4 30 Mar 2013 11:11
    156488
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 30 Mar 2013 12:15
    pilomatt
    Poziom 6  

Ireneo napisał:
    Jesteś pewien że to końcówka i że umiesz ją wylutować a potem wlutować?
    Końcówka jest na dużym radiatorze.