Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

corsa c 1.7di - kontrolka eps nie gaśnie po przekręceniu stacyjki

30 Mar 2013 14:57 6225 5
  • Poziom 24  
    Witam jak w temacie, autko od momentu wymiany wahaczy, łączników stabilizatora, końcówek drążków pokazuje problem z EPS. Konkretnie to EPS działa, ale po przekręceniu kluczyka kontrolka nie gaśnie, a przedtem po paru sekundach znikała.
    Nie tak dawno miałem problem z czujnikiem położenia pompy i z tego tytułu zapalał się check, ale to ustąpiło, i przy próbie zczytania błędów nie wyrzuca żadnych problemów. Geometria oczywiście ustawiona.
  • Poziom 12  
    Może trzeba skalibrować czujnik skrętu .Jednak wcześniej radzę zdiagnozować układ i sczytać błędy. Wesołych Świąt.
  • Poziom 24  
    Czy do zczytania błedów EPS potrzebuje interfejsu? Bo przy próbie odczytu kodów błyskowych, wychodzą same zera, czyli chyba brak błędów. Doczytałem jeszcze gdzieś, że może trzeba odpiąc aku na chwilę, potem podłączyć spowrotem i po przekręceniu kluczyka skręcić maks lewo, potem maks prawo, aby EPS się skalibrował.
    O czujniku skrętu też czytałem, ale u mnie nie występują póki co żadne objawy, a jak ten czujnik dokazuje zasadniczo czuć że coś się dzieje, a w moim przypadku wspoma chodzi na razie dobrze. Ale i tak wolałbym dojść o co chodzi, w myśl hasła, że trzeba dmuchać na zimne.
    Pozdrawiam i również życzę udanych świąt
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 24  
    ^ probuje wedle opisu powyżej i nic się totalnie nie dzieje. Może dlatego że mam samego TID-a i niefabryczne radio DIN1( alpine CDE-9880r)?
    Motronic napisał:
    naciśnij hamulec trzy razy

    Na przekręconym zapłonie tak?
    Motronic napisał:
    pięć razy obróć kierownicą tam i spowrotem

    Tam i spowrotem to znaczy ze skrajnej pozycji do skrajnej, czy po prostu ruch z jednego punktu do drugiego na osi kierownicy, tam i z powrotem 5 razy?
  • Poziom 26  
    Zaplon musi byc wlaczony.