Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW caddy 2004.r 1.9 105km - VW caddy 2004r długo kręci aż zapali

30 Mar 2013 16:37 8493 26
  • Poziom 11  
    Witam.

    Mam problem z samochodem VW caddy 2004.r 1.9 105km PD.
    Samochód długo kreci od 4s do 5 sekund. Świece grzeją oleju w silniku nie przybywa
    myślę że pompo wtryski można wykluczyć albo i nie?
    Przestawiony rozrząd?

    Komputer nie wykrył żadnych błędów.

    Proszę o pomoc.
  • Poziom 34  
    Jesteś pewny że świece grzeją,czym sprawdzane.
  • Poziom 11  
    tak świece sprawdzone grzeją.


    czy ciepły czy zimny długo kreci
  • Poziom 9  
    po czym wnioskujesz że grzeją świece?
    jezeli po tym że gaśnie kontrolka to mozesz sie mylić
    jeszcze jedno jak jest zimny czy ciepły to długo kreci?
    jakim oprogramowaniem był skanowany?
    przyczyn tyle ile części układu paliwowego rozrzad raczej sam sie nie przestawi chyba że jest wyżyłowany moze byc filtr paliwa
    sprawdz świece wystarczy że jedna nie grzeje i są problemy
  • Poziom 11  
    świece sprawdzałem miernikiem wszystkie 4 sztuki są sprawne.
    jak jest ciepły i zimny długo kręci

    Dodano po 21 [sekundy]:

    Program VAS 5054a
  • Poziom 9  
    jak bedzie ciepły odepnij kostkę podłączoną do czujnika temperatury i zobacz czy zapali po odpięciu czujnika świece będą grzały do momętu aż uruchomisz silnik odepnij kostkę przekręć kluczyk poczekaj trochę i odpal jak zapali to masz przyczynę
    mam nadzieję że ci pomogłem trudno jest zdiagnozować usterke na odleglość
    świece sprawdz w pierwszej kolejności nie przez vaga tylko odłącz przewód i kontrolką sprawdz je każdą z osobna komp może nie odczytać pomieważ wszystkie są podłączone pod jedna szyne

    Dodano po 57 [sekundy]:

    a sprawdzałeś czy nie cofa paliwa pompa?

    Dodano po 40 [sekundy]:

    ja zapali i go zgasisz to za moment zapali odrazu czy jest tak samo?
  • Poziom 11  
    Czyli że wtedy przyczyną będzie czujnik temperatury silnika? czy płynu chłodzącego ?

    Dodano po 2 [minuty]:

    jest tak samo jak go odpalę zgaszę i znowu odpalę to większość razy długo kręci a czasami od razu. po wyczyszczeniu przepływki było ciut lepiej
  • Poziom 9  
    tak jeżeli po wypieciu czujnika tem. silnik zapali to znaczy ze czujnik jest walnięty

    Dodano po 1 [minuty]:

    czujnik temperatury silnika zobaczysz sam po wypieciu świece nie zgasną jak zwykle tylko jak uruchomisz silnik

    Dodano po 1 [minuty]:

    jeżeli chcesz w prosty sposób sprawdzić czy to może znowu przepływomierz mozesz go wypiąc i odpalić jak nie działa odrazu zobaczysz róznice
  • Poziom 11  
    jak będzie wyglądała ta różnica ?
  • Poziom 9  
    nie jezdzij z odpiętym przepływomierzem bo ci wywali check engine ale możesz spróbować go
    wypiąć i jak był dobry to silnik nie powinien wchodzić na obroty powinien zamulać na początku
    dopiero pózniej zacznie normalnie pracowac ale nie trzymaj go długo bez przepływomierza bo potem będziesz musiał skasować kontrolke MIL
  • Poziom 11  
    ale VAS powinien wykryć błąd ze jest popsuty ?
  • Poziom 9  
    chodzi o to że przepływomierz mierzy tem. i może dostawac mniejszą dawke paliwa a zimą jest zapotrzebowanie na większą i dlatego czy ciepły czy zimny cięzej pali
    nie wiem jak jest w ty silniku dokładnie ale 1.9 tdi jest taki czujnik gdzieś na dolocie który niejednokrotnie jest poprostu wywalany ale co do twojego to nie wiem

    Dodano po 1 [minuty]:

    nie zawsze, on napewno działa ale być moze nie tak jak powinien

    Dodano po 4 [minuty]:

    najlepiej jeżeli masz kabel vag
    użyj vag com
    jak nie masz to napisz dodam plik

    Dodano po 9 [minuty]:

    możesz zrobić zanim zaczniesz coś robić zdejmij kleme z akusa
    plusową i poczekaj troche i podepnij skasuje to wszystkie błędy i zaraz odpal i zobaczysz czy jest różnica
  • Poziom 11  
    jeśli przepływka będzie skopana to auto będzie wchodziło na wyższe obroty?

    Posiadam kabel VAG K+CAN


    Poszedłem do garażu i wykonałem tą operacje na audi a4 1.9 130km odłączyłem przepływke na odpalonym silniku i nie było żadnej różnicy. to znaczy ze przepływka dobra?
  • Poziom 9  
    nie na odpalonym bo nie będzie róznicy
    zrób tak w vw ale na nie odpalonym silniku odłącz i spróbuj ale najpierw odłącz akusa na chwile ni spróbuj odpalic czy zapali odrazu i napisz

    Dodano po 5 [minuty]:

    tak w audi przeplyka jest dobra ale w vw najpierw odepnij dopiero odpal
  • Poziom 11  
    oki za moment pujdę sprawdzić
  • Poziom 9  
    nie będzie mnie przez godzine prubój i napisz jak idzie
  • Poziom 11  
    Odłączyłem przepływke odpaliłem nie było żadnej różnicy. Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu ponownie nadal długo kreci.
    NAtomiast kierowca powiedział mi ze rano jak silnik jest zimny po podgrzaniu go 2 razy odpala na dotyk. po podniesieniu maski zauważyłem że trzęsie się silnik
  • Poziom 9  
    Wszystko wskazuje ze świece może któraś nie grzeje najprościej srawdzić je zwykłą kontrolką 12v kabelek do + a końcówkę kontrolki do świecy jak zaświeci to jest dobra a czy jak jest ciepły to też po przekręceniu 2 razy kluczyka zapali od razu?
    bo jak zapali to wina jest układu paliwowego filtr,pompa,wtryski
    dlatego że jak silnik jest ciepły to vw nie grzeje świec
    moze być tak ze świece są dobre ale sterownik przekaznik jest nie sprawny i działa za krótko
    możesz sprawdzic tą kontrolką albo miernikiem podłącz kontrolke albo miernik i niech ktoś przekręci zapłon i zobacz ile czasu świeci
    mam nadzieje ze znajdziesz przyczynę
    niewiem jaki ma przebieg ten samochód

    Dodano po 8 [minuty]:

    szukaj świece i paliwo
    po podgrzanu kilkukrotnym świec świeca mocniej grzeje może są stare
    jak szarpie po odpalenu to na gar nie łapie i trzesie
  • Poziom 11  
    Czyli ze należało by sprawdzić wtryski i ciśnienie w pompie wtryskowej.
    jaka powinna wynosić wartość dla takiego silnika.
    I prosił bym o wytłumaczenie gdzie co po kolei wejść aby odczytać te wartości programem VAS 5054a
  • Poziom 11  
    zdiagnozowałem wtryski ;;;


    reg.stenu spoczynkowego. dawka wtr -2.16mg/h _______ -2.8 -2.8mg....

    reg.stenu spoczynkowego. dawka wtr -0.70mg/h _______ -2.8 -2.8mg....

    reg.stenu spoczynkowego. dawka wtr 2.07 mg/h _______ -2.8 -2.8mg....

    reg.stenu spoczynkowego. dawka wtr 0.89 mg/h _______ -2.8 -2.8mg....



    Czy tak sprawdza sie wtryski ?
  • Poziom 11  
    falubaz1 gdzie wrzuciłeś ?
  • Poziom 11  
    obroty podczas krecenia nie wiem po odpaleniu ma 810 rozrusznik kreci jak głupi
  • Poziom 11  
    panowie czy wina może by na wszczelnieniu pompowtryskiwacza ?
  • Poziom 11  
    wina leżała po stronie oringów pompowtrskiwaczów
  • Poziom 2  
    Witam
    Mam podobny problem z moim caddy ten sam model i silnik, długo kręci aż zapali. Wyciagnalem wtryski i zdziwiło mnie ze na drugim cylindrze (od strony paska rozrządu) diesel leci ciurkiem do cylindra. Czy kos moze mi powiedziec czy to normalne, a jesli nie to jak moge na to zaradzić?
    Dziękuje za rady