Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra f 1.7 D - dużo pali i kopci na niebiesko

31 Mar 2013 00:29 3006 12
  • Poziom 8  
    Witam wszystkich.
    Otóż mam problem z moją Asterką 1.7D.
    Miałem stłuczkę uszkodziło mi pompę wtryskową i wtrysk.
    Wymieniłem to i mam problem, otóż bardzo dużo mi pali bo około 12litrów na 100km, bardzo kopci na niebiesko i podczas jazdy jak pociągnę go powyżej 3.5tys. obrotów zaczyna go dławić, aż w końcu zgaśnie i muszę go ok. 5sek pokręcić aż odpali.
    Sprawa wygląda tak, myślę, że wtryski leją, dlatego kopci i ciężko wyregulować pompę.
    Otóż jak ustawię pompę tak, żeby nie kopcił, to w ogóle się nie da jechać, bo gaśnie co chwila, a jak go przyśpieszę, to strasznie kopci i bardzo nie równo pracuje silnik.
    Co według Was może być przyczyną dużego spalania i kopcenia?
  • Poziom 28  
    Zacznij od spraw podstawowych czyli sprawdź filtr powietrza i cały dolot czy jest całkowicie drożny.
  • Poziom 8  
    filtr nowy a dolot jest drożny tak że to można wykluczyć
  • Poziom 12  
    masz gdzies zblokowany dopływ paliwa, jaka pompa bosch czy lucas
  • Poziom 22  
    Witam pytanie z innej beczki astra f 1.7 d byla pompa lukasa kupilem na allegro boscha przez pomyłke czy ona siadzie tzn mocowania kolo regulacji zapłonem jest takie samo rozni sie podcisnieniami z tego co widze . Zmienił ktos ??
  • Poziom 8  
    Pompa lucas a przewody były przedmuchane, paliwowy i powrót ale z tego co mi parę ludzi powiedziało że to będzie wina wtrysków nie rozpylają tylko sikają jak ze strzykawki tak że może zacząć od wymiany wtrysków
  • Poziom 18  
    Pewnie, że mogą być wtryski. Najlepiej dać je do sprawdzenia. Kąt rozpylania, ciśnienie, szczelność - podstawa. Pompa i wtrysk, wymienione po kolizji pewnie na używane. Stąd niespodzianka. Jak najszybciej bym sprawdził pompę i wtryski,skoro wtryski leją to mogą uszkodzić silnik. Od tego bym zaczął.
  • Poziom 32  
    Przy wypadku uszkodziły się wtryski?
  • Poziom 8  
    Tak jeden był krzywy a z drugiego bardzo ciekło i je rozkręciłem zrobiłem je że jest ok nie cieknie ale jest kwestia regulacji wtrysków, gdyż mają one w środku sprężynę i podkładkę, miałem kiedyś taki przyrząd do regulacji, mianowicie można było sprawdzić jak rozpyla i przy jakim ciśnieniu jak było źle trzeba było zmieniać grubości podkładek ale wracając do sprawy na 100% jest coś źle z tymi wtryskami po tym rozkręceniu ich tak że najpierw to zorbie wymienię wszystkie i napiszę czy się poprawiło.
  • Poziom 14  
    Po wykręceniu oddaj wtryski do sprawdzenia. Sprawdzą ci pod kątem szczelności ,emisji wtrysku, dawke i przelewy podczas pełnego obciążenia oraz wolnych obrotów i będziesz pewien że jest ok. Mam u mnie w pracy eps 708 i jak na maszynie wychodzi wszystko ok to wtrysk żadko kiedy wraca na reklamacje.
  • Poziom 12  
    rylik91 napisał:
    Po wykręceniu oddaj wtryski do sprawdzenia. Sprawdzą ci pod kątem szczelności ,emisji wtrysku, dawke i przelewy podczas pełnego obciążenia oraz wolnych obrotów i będziesz pewien że jest ok. Mam u mnie w pracy eps 708 i jak na maszynie wychodzi wszystko ok to wtrysk żadko kiedy wraca na reklamacje.


    kolego chyba nie wiesz do końca o czym piszesz
    astra f ma czopiki tak dla wyjaśnienia
  • Poziom 14  
    Cytat:
    kolego chyba nie wiesz do końca o czym piszesz
    astra f ma czopiki tak dla wyjaśnienia


    Ja podałem tylko przykład że lepiej wtryski oddać do sprawdzenia niż samemu bo to pewniejsze...
  • Poziom 8  
    Tak czy inaczej trzeba je sprawdzić i wtedy będzie wiadomo na 100%