Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

renault megane 1,6 16V - kontrolka immo

jaek1970 01 Apr 2013 16:07 7335 9
  • #1
    jaek1970
    Level 16  
    Witam wszystkich serdecznie , mam problem z renault megane 1,6 16 v 2001r.
    Jakiś czas temu pękł pasek wywaliło głowice została zrobiona , auto odpalone , wszystko ok.
    Minęło ze trzy dni auto przejechało ze 300km,.Kumpel dzwoni że nie pali , pojechałem kluczyk w stacyjkę pali od 1 strzała . Auto zabrałem , postawiłem u siebie na mrozku,rano przychodzę nie pali , pompę słychać , paliwo jest , iskra także . Po konsultacji z Pawłem Wawa padło na czujnik wału korbowego , jednak sprawdzić go nie mogłem - brak oscyloskopu. Przebolałem 7 dyszek, założyłem czujnik w garażu palił bez problemu .
    Przychodzę następnego dnia - auto zostało w garażu , do palenia - nie chce , za chwilę załapało pracowało na 2 lub 3 cylindrach , lekkie strzały w kolektor ssący , biały dym. Ale zauważyłem że nie świeci wcale kontrolka od immo - podłączyłem tester wyszedł błąd immo zwarcie do + . Błędu nie można skasować , po chwili jednak auto odpaliło normalnie mimo braku kontrolki i pracowało poprawnie , kilka prób uruchomienia i paliło.
    Następnego dnia ta sama zabawa - ręce mi opadają .
    Miałem zaprowadzić do Pawła , ale mieszkam w takiej dziurze że teraz nie wyjadę i znajomy laweciarz też nie dojedzie przez kilka dni .
    Może ktoś ma jakiś schemat na tę okoliczność, bym był wdzięczny .
    Na razie sprawdziłem rozrząd ze trzy razy , jest ok, ciśnienie sprężania , ciśnienie paliwa , bezpieczniki - wszystko ok. Co prawda auto ma założony alarm z centralnym , działa poprawnie .
  • #2
    Erwin123
    Level 26  
    Wyglada na brak zasilania immo - czasami .
  • #3
    jaek1970
    Level 16  
    Tak , być może jednak potrzebuję schematu i rozmieszczenia ( chociaż) poszczególnych elementów immo .
  • #4
    15darekvw
    Level 27  
    Petla immo przy stacyjce,UCH,i sterownik silnika.
  • #5
    mako110
    Level 21  
    Na pewno immo zostaw w spokoju,przejrzyj instalację w komorze silnika
  • #6
    LoLek85
    Level 28  
    Kolego oglądnij bezpieczniki przy prawym kielichu, często korodują - tylko czy w przypadku ich uszkodzenia nie działo by się coś więcej to Ci nie powiem, może ktoś bardziej doświadczony coś doradzi.
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    15darekvw
    Level 27  
    Napewno objaw taki ze nie pulsuje dioda w liczniku oto chodzi.
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    jaek1970
    Level 16  
    Dziękuję wszystkim za pomoc - wyjąłem to ustrojstwo , a tam zielono - dlatego zwarcie do plusa - pobawię się jeszcze - jednak nie sam