Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

peugeot 307 - falujace obroty biegu jalowego

fabi1983 01 Apr 2013 17:55 13320 9
  • #1
    fabi1983
    Level 9  
    Mam problem z peugeotem 307 1.4 16v objechalem juz wiele warsztatow wyrzucalo blad synchronizacji walka rozrzadu, wymienilem zawor zmiennej fazy rozrzadu, pozniej kolo zmiennej fazy rozrzadu, swiece, czyszczona przepustnica, auto sprawdzone pod kazdym wzgledem, sprezanie, cisnienie na pompie paliwa, na wtryskach, elektryka, ecu. Nie wyrzuca juz zadnych bledow, a problem jest nastepujacy.... odpalam zimne auto I chodzi elegancko rowno najpierw sa obroty 1100 potem coraz nizej schodza az do okolo 760 I auto chodzi rowno do momentu nagrzania sie silnika, a dokladniej do momentu kiedy termostat pusci plyn na duzy obieg, wtedy obroty zaczynaja falowac w zakresie 680 do 820. Bardzo prosze o podpowiedzi co jeszcze sprawdzic, mechanicy sa bezradni, gazownik nie moze przez to zestroic poprawnie swiezo zalozonej instalacji LPG. Licze na Wasza pomoc. Pozdrawiam.[/syntax]
  • #2
    XxxCinuxxX
    Level 12  
    A sprawdzałeś może nastawnik przepustnicy, lub silniczek krokowy?. Bo jak obroty falują na biegu jałowym to przeważnie któreś z nich jest temu winne.
  • #3
    jurekk55
    Level 36  
    Cinu6666 wrote:
    lub silniczek krokowy.


    A ja stawiam na bumbulator oscylatora

    fabi1983 wrote:
    gazownik nie moze przez to zestroic poprawnie swiezo zalozonej instalacji LPG.


    Usterka występowała przed montażem LPG ?
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    fabi1983
    Level 9  
    Co to jest bumbulator oscylatora?
    Usterka przed naprawa ktora opisalem miala nieco inny charakter, obroty nie falowaly tylko na cieplym silniku co jakis czas telepalo silnikiem nawet potrafil zgasnac, teraz juz nie telepie ale za to faluje. No I zdarzalo sie, ze nie szlo go zapalic ale to bylo przez zacinajace sie kolo zmiennej fazy rozrzadu. Czy moje auto posiada silniczek krokowy, czy tylko elektroniczna przepustnice?
  • #6
    jurekk55
    Level 36  
    fabi1983 wrote:
    Usterka przed naprawa ktora opisalem miala nieco inny charakter, obroty nie falowaly tylko na cieplym silniku co jakis czas telepalo silnikiem nawet potrafil zgasnac, teraz juz nie telepie ale za to faluje.


    Doprowadź auto do prawidłowej pracy na benzynie , inaczej przy instalacji LPG nigdy nie dojdziesz do ładu

    fabi1983 wrote:
    czy tylko elektroniczna przepustnice?


    Jak powiedział Motronic zmechanizowana , i nie "tylko" a aż

    W okolicy znajdziesz warsztat który ma opanowaną grupę PSA i pomoże Ci
  • #7
    fabi1983
    Level 9  
    Mowie o pracy na benzynie, warsztat specjalizujacy sie w naprawach francuzow nie ma juz pomyslow. A co sadzicie o szwnkujacym czujniku temperatury plynu?
  • #8
    jurekk55
    Level 36  
    fabi1983 wrote:
    A co sadzicie o szwnkujacym czujniku temperatury plynu?


    Przecież to widać w parametrach , nawet jak nie wywala błędu. Coś lekko traktowana diagnostyka
  • #9
    fabi1983
    Level 9  
    Ja juz nie mam sily do tego auta dlatego wszedzie szukam pomocy.
  • #10
    fabi1983
    Level 9  
    Lekarstwem na powyższy problem okazała się wymiana czujnika spalania stukowego.