Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Adaptacja licznika PASSAT B6

makki24 22 Lut 2005 18:38 6785 5
  • #1 22 Lut 2005 18:38
    makki24
    Poziom 13  

    Witam.
    szukam wiadomosci na temat adaptacji zegara a dokladnie dogrania licznika z centrala silnika.Walczylem kiedys a audi a6 2001 rok i poszlo bez zadnego problemu,a w tym przypadku jest inaczej.Jak ktos zgrywal licznik z centrala w passacie b6 tdi 2001 rok i wie jak przeprowadzic programowanie to prosze o pomoc.Wracajac do tematu mam pin centrali loguje sie do sterownika bez problemu wiec pin jest ok,mam pin zegara jest oczywiscie inny.Po zalogowaniu do licznika wchodze w adaptacje w kanale 50 podaje pin zegara vag podaje ze dana wartosc nie jest poprawna,ponowne logowanie 50 kanal i podaje pin centrali ten sam efekt(zla wartosc)zapala sie na stale lampka od imob.. i nic sie nie zmienia.Ciekawostka jest ze mozna dogrywac klucze tylko ze sa blednie zaprogramowane.W taki sposob robilem audi tylko nie pamietam kolejnosci wpisywania pinow,ale zegar zassal pin centrali i numer nadwozia,ponowne logowanie do zegara juz pinem centrali i dogranie kluczy.Tak wygladalo dogranie zegara w audi,czy dogranie w passacie jest inne?czy moze jest w vw jakies zabespieczenie ze jak pojawi sie obcy element blokuje sie centrala i zegar?ktos mi powiedzial ze jak sie zle wpisze pin 3 razy to blokuje sie zegar na okreslony czas.Walcze juz na drugim wsadzie ten sam efekt,wartosci w kanalach 50 zegara i centrali sa identyczne 32000.Zastanawiam sie czy moze programator nie zmienia zawartosci danych,nie mialem z nim problemu ale nic nie jest wieczne.Jezeli ktos przechodzil podobny problem i przekroczyl granice przed ktora ja sie zatrzymalem to prosze o porade lub wsazowke.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam

    0 5
  • #2 24 Lut 2005 23:50
    pcnetwork
    Poziom 12  

    Jeśli piny miałeś dobre i wykonałeś wszytko dobrze to nie powinno być problema no chyba że coś w pamięci zamieszałeś i wszystko zwariowało. Najlepiej wróć wszystko do oryginału i sprawdź

    0
  • #3 26 Lut 2005 22:20
    makki24
    Poziom 13  

    Piny napewna sa ok,ale juz zmeczylem sie tematem.Zrobilem klona z nastepnego paska jaki sie trafil,zmiana zawrtosci epromu sterownika silnika i zegara nowe fiolki do kluczy i jest ok.Na 100%jest ograniczenie czasowe to juz wiem,tylko jeszcze nie wiem w ktorym miejscu.Nastepny pasek nastepne doswiadczenie.Ten miz zabral tydzien z zycia,uruchomilem go ale nie tak jakbym chcial,temat do doszlifowania.
    Pozdrawiam makki

    0
  • #4 18 Lip 2008 20:51
    Pati
    Poziom 27  

    Witam! Ja mam podobne problemy z borą, kumpel kupił po kradzieżową bore 2004 r bez licznika! są kluczyki. Mam oba piny bo spisałem z komputera i z licznika, loguje sie do licznika wpisuje pin kanal 50 pyta o pin podaje mu ten z kompa chwila WAIT i potem mówi "key not OK". Piny są na bank dobre bo na innych nawet do tego momentu sie nie dojdzie.

    Potem stwierdziłem a wbije mu to ręcznie wszystko do pamięci bo już kiedyśzrobiłem sobie program do edycji tych pinów numerów itp, i sytuacja podobna auto odpala i gaśnie na komputerze pisze że blocked przez immo a na liczniku że komputer nie autoeyzowany intermitent i wkółko to samo.

    Wogóle jak wpisuje pin to lampka immo nie zapala sie na stałe dopiero jak odłącze komputer to sie zapala. Ale przyjmuje kod bo bez wpisania nie wchodzi w kanał 50.

    Key not ok to sobie myśle dopasuje klucz najpierw ale dopasowałem i dalej to samo.

    Potem próbowałem adoptować komputer do licznika i też key not ok na komputerze, ale widaćże dwa razy cośtam próbuje a na liczniku raz tylko. Niby proste a nie idzie.

    Prosze o pomoc!

    Dodano po 5 [godziny] 14 [minuty]:

    Dzisiaj zaadoptowałem tą metodą liczniki (2 szt) na próbe do innego auta bez problemu ;/. Nie wiem może za niskie napięcei jest na aku. jutro to sprawdze.

    1
  • #5 19 Lip 2008 20:21
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Jedna chwila, masz nowy-używany licznik i stare-oryginalne klucze?
    W immobilizer 3 gen. potrzebujesz wymienić transpondery w takim przypadku.

    0
  • #6 19 Lip 2008 22:07
    Pati
    Poziom 27  

    Wogóle nie przepisuje mi numerów immo i vin do licznika, a robiłem to już z innym też z immo3 i bez problemu. Miałem transpondery jakieś kupiłem na giełdzie ale nie pasowały (szklane), ale potem znalazłem jakieś inne kluczyki już kodowane i je zakodowałem ;\ więc nie do końca jkest tak że w immo 3 sie nie da zakodować jużraz zakodowanego.

    JAk pisałem jak podaje drugi pin jużten do wpisania w licznik czyli ten z komputera to wyświetl mi key not ok w polach gdzie normalnie powinien pokazać przepisane numery.

    Jak to jest z tymi transponderami szklane to zawsze immo3??

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo