Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

problem po przestrojeniu unitra diora justyna

micho a 22 Feb 2005 21:47 2061 5
Tespol
    micho a
    Level 35  
    przestrojiłem radio to według opisu http://www.elektronika.owg.pl/?choice=22 i było świetnie drobnych korkt cewek musiałem jeszcze dokońać i super na 40 cm kawałku kabla odbierało z 15 stacji a że jest to moje 1 przestrojone radio radocha tym wielka :D

niestety zaknąłem całóśc w obudowie już i w pewnym momencie stroje jeszcze grało i wszystko umilkło .......... tZn jest szum ale nie można żłapać żadnej stacji nic :( nie wiem co sie stało z radiówki jestem zielony jak trawa w polu lwdwo znalazłem te elementy co są w opisie przestrojenia po 4 godz i to przestroiłęm

nie wiem co padło jedyne co od siebie moge powiedzieć to że nic sie z tych elementów co przelutowywałem nie urwałó i napięcie zasilające głowice jest (ok -6v bo to radio ma plus zasilania na masie ) na wyjściu głowicy ( to chyba jest wyjście bo kabelek koncentryczny idzie dalej na płytke :D) jest 0,00v

dotykanie paluchem diod detekcyjnych w głowicy powoduje takie niemiłe skwierczenie w głósniku dotknięcie wejścia następnego członu po głowicy rózwnieźż ale głósniejsze skwierczenie

ale nic żadnej stacji wydaje mi sie że przy głósności na fulla w tym potwoernieeeeee głosnbym szumie w tle coś słychać jakieś radio nardzo cichutko ale pewny nie jestem :/

nie mam do dyspozycji ani generatora ani oscyloskopu tylko multimetr :(

od siebie dodam żę mojim zdanie to albo padł kondensator strojeniowy albo coś do niego żłe przylutowałem i chwilke pograło i ciza

albo padł tranzystor w głowicy

nie chce nic w ciemno wymieniać dlatwego licze na waszą pomoc z góry dzięki i prosze o wyrozumiałóśc ja jestem specu od wzmacniaczy mocy i kolumn a nie radia :D
  • Tespol
    Olek II