Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem po przestrojeniu unitra diora justyna

micho a 22 Lut 2005 21:47 1548 5
  • #1 22 Lut 2005 21:47
    micho a
    Poziom 35  

przestrojiłem radio to według opisu http://www.elektronika.owg.pl/?choice=22 i było świetnie drobnych korkt cewek musiałem jeszcze dokońać i super na 40 cm kawałku kabla odbierało z 15 stacji a że jest to moje 1 przestrojone radio radocha tym wielka :D

niestety zaknąłem całóśc w obudowie już i w pewnym momencie stroje jeszcze grało i wszystko umilkło .......... tZn jest szum ale nie można żłapać żadnej stacji nic :( nie wiem co sie stało z radiówki jestem zielony jak trawa w polu lwdwo znalazłem te elementy co są w opisie przestrojenia po 4 godz i to przestroiłęm

nie wiem co padło jedyne co od siebie moge powiedzieć to że nic sie z tych elementów co przelutowywałem nie urwałó i napięcie zasilające głowice jest (ok -6v bo to radio ma plus zasilania na masie ) na wyjściu głowicy ( to chyba jest wyjście bo kabelek koncentryczny idzie dalej na płytke :D) jest 0,00v

dotykanie paluchem diod detekcyjnych w głowicy powoduje takie niemiłe skwierczenie w głósniku dotknięcie wejścia następnego członu po głowicy rózwnieźż ale głósniejsze skwierczenie

ale nic żadnej stacji wydaje mi sie że przy głósności na fulla w tym potwoernieeeeee głosnbym szumie w tle coś słychać jakieś radio nardzo cichutko ale pewny nie jestem :/

nie mam do dyspozycji ani generatora ani oscyloskopu tylko multimetr :(

od siebie dodam żę mojim zdanie to albo padł kondensator strojeniowy albo coś do niego żłe przylutowałem i chwilke pograło i ciza

albo padł tranzystor w głowicy