Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Sprinter 311 CDI kręci i nie odpala

bart.auto 04 Kwi 2013 10:57 15549 13
  • #1 04 Kwi 2013 10:57
    bart.auto
    Poziom 20  

    Witam auto Mercedes Sprinter 311 CDI auto nagle zgasło ,kręci ale nie odpala,problem jest w tym że dostałem to zapytanie pocztą od kolegi który pracuje w Norwegii ,auto było na diagnozie,pokazuje 2 błędy
    p 1354 -czujnik wałka rozrządu
    p 1190 zawór regulacji ciśnienia

    obroty widzi,jakieś sugestie,według mnie czujnik wałka nie powinien mieć wpływu na odpalenie auta

    Dodano po 30 [minuty]:

    Myślę o gumce uszczelniającej na zaworze,ponieważ nie pokazuje ciśnienia paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem

    3 13
  • Sklep HeluKabel
  • #2 04 Kwi 2013 17:06
    przemo_95
    Poziom 8  

    Mam podobny problem. Uszczelniałem króciec wodny przy czym wyjmowałem listwe, filtr paliwa. Po złożeniu silnik odpalił i po paru sekundach zgasł (głośno zagdakał). Wtryski są sprawdzone- są ok. Żadnych błędów nie wybija. Spotkał się ktoś z takim problemem?

    6
  • Sklep HeluKabel
  • #3 05 Kwi 2013 20:24
    bart.auto
    Poziom 20  

    Temat Sprintera ciąg dalszy próbuje pomóc koledze ,lecz żadnych zmian dzisiaj podłożył inny czujnik na wale na wałku też bez i bez zmian ,poleciłem mu skontrolować wiązkę mówi że przemierzy ,zawór na szynie tez inny i nadal błąd zaworu,

    Może ktoś podać z których pinów Ecu zasilane są czujniki ?Ja obstawiam uszkodzenie Ecu gdyż na wiązce nad sterownikiem zauważono wodę, ale mogę się mylić

    Dodano po 1 [godziny] 22 [minuty]:

    Może choć ktoś podpowie żebym mógł pomóc koledze na których pinach sterownika mają być zasilania?

    Dodano po 35 [sekundy]:

    Sterownik Bosch na 5 wtyczek

    2
  • #4 05 Kwi 2013 21:24
    cardoctor
    Poziom 16  

    Wtyka A piny 1,7,8 oraz B13 to zasilanie po zapłonie.Masa to A4,A5,A6

    1
  • #5 05 Kwi 2013 21:28
    T5
    Moderator Samochody

    bart.auto napisał:
    nie pokazuje ciśnienia paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem
    A co pokazuje miernik przy pomiarze na czujniku?

    0
  • #6 05 Kwi 2013 21:53
    bart.auto
    Poziom 20  

    Znajomy twierdzi że zasilanie jest na zaworze trudno mi się nad wyrost wypowiadać i komuś czas zabierać próbuje mu pomóc mailowo ponieważ transport na lawecie będzie drogi

    0
  • #7 05 Kwi 2013 22:08
    T5
    Moderator Samochody

    Nie zasilanie- na pinie sygnałowym jakie napięcie podczas kręcenia?Wtedy będzie wiadomo czy nie ma ciśnienia na listwie czy sterownik nie widzi ciśnienia.
    A to nie ten sprinter w którym przecierała się wiązka?

    1
  • #8 05 Kwi 2013 22:17
    bart.auto
    Poziom 20  

    Może jakiś schemat ktoś podrzuci?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Podpowiem żeby jutro sprawdził, lecz z tego co mi powiedział to on ma tylko zasilanie po zapłonie w Ecu na pinie b 13,czyli 3 napięć brakuje ,lecz z testerem się komunikuje bez problemu

    Dodano po 4 [minuty]:

    Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym przecieraniem wiązki bo w tym aucie to pierwsza usterka która unieruchomiła

    2
  • #9 06 Kwi 2013 14:48
    bart.auto
    Poziom 20  

    Wszystkie przewody do czujników i zaworów ok ,zasilania na swoim miejscu, może ktoś z forumowiczów podpowie jakiś następny punkt zaczepienia żebym mógł podpowiedzieć koledze

    0
  • #10 06 Kwi 2013 16:38
    T5
    Moderator Samochody

    T5 napisał:
    bart.auto napisał:
    nie pokazuje ciśnienia paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem
    A co pokazuje miernik przy pomiarze na czujniku?

    0
  • #11 07 Kwi 2013 19:01
    bart.auto
    Poziom 20  

    Koledzy dziwi mnie tylko jedno czy przy braku synchronizacji wał -wałek pojawiał by się błąd P 1190?wczoraj mi napisał że ma jeszcze błąd sterowania rozrusznikiem i świeca żarowa, dodam że w aucie 2 lata temu wkładany był emulator, ponieważ zgubił kluczyk ,jutro ma podjechać jego znajomy podłożą sterownik od jego Sprintera i odczytają błędy, według mnie powinien być tylko błąd immo na pożyczonym sterowniku , na liczniku nie ma START ERROR, za dużo tych błędów czy nie?

    Dodano po 23 [minuty]:

    Do kolegi T 5 znajomy pyta jaką wartość ma pokazywać miernik podczas kręcenia rozrusznikiem na pinie sygnałowym?

    0
  • #13 07 Kwi 2013 19:32
    mrcn1
    Poziom 12  

    bart.auto napisał:
    Koledzy dziwi mnie tylko jedno czy przy braku synchronizacji wał -wałek pojawiał by się błąd P 1190?wczoraj mi napisał że ma jeszcze błąd sterowania rozrusznikiem i świeca żarowa, dodam że w aucie 2 lata temu wkładany był emulator, ponieważ zgubił kluczyk ,jutro ma podjechać jego znajomy podłożą sterownik od jego Sprintera i odczytają błędy, według mnie powinien być tylko błąd immo na pożyczonym sterowniku , na liczniku nie ma START ERROR, za dużo tych błędów czy nie?

    Dodano po 23 [minuty]:

    Do kolegi T 5 znajomy pyta jaką wartość ma pokazywać miernik podczas kręcenia rozrusznikiem na pinie sygnałowym?


    nie lepiej podmienić regulator ciśnienia na pompie..?

    0
  • #14 07 Kwi 2013 19:52
    bart.auto
    Poziom 20  

    Ok regulator regulatorem ale co z synchronizacją jak ją wywala na plaka pali czyli rozrząd ok,on ma regulator na szynie, według schematu jest coś takiego jak odcinanie dopływu paliwa tylko nie wiem czy to jest w pompie Cr , naprawdę dzięki za podpowiedź bo chcę kumplowi pomóc ,a nie stoję przy tym aucie

    5