Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partner闚

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produkt闚 TME
Europejski lider sprzeda篡 techniki i elektroniki.
Prosz, dodaj wyj徠ek elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

Audi A6 2.5 tdi - cieknie ze zbiorniczka wyr闚nawczego plynu ch這dzacego

misiuro 04 Kwi 2013 11:21 11007 20
  • #1 04 Kwi 2013 11:21
    misiuro
    Poziom 11  

    Witam

    Audi A6 2.5 tdi AKN rok 2000 przebieg 360 tys
    Od jakiegos czasu wycieka這 mi borygo i bylo mokro pod zbiorniczkiem,wiec mysle ze zbiorniczek jest pekniety,kupi貫m zbiorniczek w serwisie i wszystkie z陰czki bez korka
    Wymienilem zbiorniczek i za這zy貫m stary korek ,nie widac zeby ciek這 na postoju ale jak jade i przygazuje to odrazu swieci sie kontrolka ze nie ma plynu,staje i patrze zbiornik pusty,wszedzie mokro i paruje ,
    Sk帷 to teraz leci ?
    Ma ktos jakis pomys lub mia podobn sytuacje z gory dzieki

    0 20
  • #3 04 Kwi 2013 11:28
    misiuro
    Poziom 11  

    Korek ma za這zony ze starego zbiorniczka nie wiem czy jest sprawny jak to sprawdzi?
    Temperature pokazuje ca造 czas 90 temrmostat nowy przebieg 33 tys

    0
  • Pomocny post
    #4 04 Kwi 2013 11:52
    Mazda2500
    Poziom 10  

    Lejesz caly czas borygo?Ja kiedys zalatwi貫m escorta w ten spos鏏 ze wymienia貫m caly plyn borygo na petrygo ale gdzies tam jeszcze dosta這 w silniku i sie zmieszaly i szlak mi trafi pomp wody i korek w chlodnicy.Te p造ny sie gryz ze sob.Posz這 boczna dziurka na pompie i sie la豉 woda okropnie wtedy.

    1
  • #5 04 Kwi 2013 11:59
    misiuro
    Poziom 11  

    Uzywam p造nu Glixol-niebieski-- z Tesco a pozniej jak zacze這 mocniej ciekn帷 to dola貫m petrygo z orlenu sk豉d glixol tez niebieski nie wiem czy to sie gryzie?
    Tylko tak napisa貫m og鏊nie borygo.

    0
  • #6 04 Kwi 2013 12:10
    Mazda2500
    Poziom 10  

    misiuro napisa:
    Uzywam p造nu Glixol-niebieski-- z Tesco a pozniej jak zacze這 mocniej ciekn帷 to dola貫m petrygo z orlenu sk豉d glixol tez niebieski nie wiem czy to sie gryzie?
    Tylko tak napisa貫m og鏊nie borygo.
    No i teraz niewiadomo co sie narobi這.Najlepiej lac caly czas ten sam p造n.Wiem to z do鈍iadczenia kt鏎e mnie spotka這 jak mia貫m Escorta jeszcze.

    0
  • #7 04 Kwi 2013 12:11
    robokop
    Moderator Samochody

    Mazda2500 napisa:
    Lejesz caly czas borygo?Ja kiedys zalatwi貫m escorta w ten spos鏏 ze wymienia貫m caly plyn borygo na petrygo ale gdzies tam jeszcze dosta這 w silniku i sie zmieszaly i szlak mi trafi pomp wody i korek w chlodnicy.Te p造ny sie gryz ze sob.Posz這 boczna dziurka na pompie i sie la豉 woda okropnie wtedy.

    A kury te si przesta造 nie嗆? Mo瞠 kolega poszuka sobie innego forum, do takich "porad"?
    A co do zasadniczego tematu - albo korek jest uszkodzony, nowy nie jest znowu taki drogi, albo w uk豉dzie ch這dzenia powstaje zbyt du瞠 ci郾ienie, z r騜nych przyczyn.

    0
  • #8 04 Kwi 2013 12:13
    Mazda2500
    Poziom 10  

    robokop napisa:
    Mazda2500 napisa:
    Lejesz caly czas borygo?Ja kiedys zalatwi貫m escorta w ten spos鏏 ze wymienia貫m caly plyn borygo na petrygo ale gdzies tam jeszcze dosta這 w silniku i sie zmieszaly i szlak mi trafi pomp wody i korek w chlodnicy.Te p造ny sie gryz ze sob.Posz這 boczna dziurka na pompie i sie la豉 woda okropnie wtedy.

    A kury te si przesta造 nie嗆? Mo瞠 kolega poszuka sobie innego forum, do takich "porad"?
    A co do zasadniczego tematu - albo korek jest uszkodzony, nowy nie jest znowu taki drogi, albo w uk豉dzie ch這dzenia powstaje zbyt du瞠 ci郾ienie, z r騜nych przyczyn.
    Jakby by korek to by widzia ze mu z korka cieknie.A on nie wie sk康 mu ten p造n ucieka i jest mokro.Jakbym nie do鈍iadczy czegos takiego to bym nie mowi.Po co mia豚ym to wymy郵a?

    0
  • #9 04 Kwi 2013 12:23
    misiuro
    Poziom 11  

    Musia貫m dola Petrygo z Orlenu, bo uciek p造n, na ulicy a na stacjach nie maja raczej glixolu, tylko w Tesco, no ale to niebieskie i tamto niebieskie, co si mog這 sta?
    Te zawsze na to zwraca貫m uwag, 瞠by la to samo. Jeszcze czyta貫m sk豉d Petrygo Orlen sk豉d glixol.
    Podjecha do serwisu, kupi korek nowy? Mo瞠 stary nie jest spasowany z nowym zbiorniczkiem?

    0
  • Pomocny post
    #10 04 Kwi 2013 14:12
    gimak
    Poziom 35  

    robokop napisa:
    albo korek jest uszkodzony, nowy nie jest znowu taki drogi, albo w uk豉dzie ch這dzenia powstaje zbyt du瞠 ci郾ienie, z r騜nych przyczyn.

    To tylko dla uzupe軟ienia.
    Jestem prawie pewny, 瞠 do uk豉du pompowane jest ca造 czas podczas pracy silnika "powietrze" sk康 to, to trzeba w豉郾ie sprawdzi. W tej sytuacji przy sprawnym korku powinny by twarde w篹e do ch這dnicy (informacji brak). Do zagotowania si p造nu raczej nie dochodzi bo p造n (nawet woda) w 90*C nie wrze, wi璚 przy nawet niesprawnym korku nie powinno dochodzi do wyrzucenia p造nu. Przy zapowietrzonym uk豉dzie (bez sta貫go dop造wu "powietrza") do wyrzucenia dojdzie tylko jednorazowo, uk豉d si przy okazji odpowietrzy i po zawodach - wystarczy uzupe軟i ubytek p造nu

    0
  • #11 04 Kwi 2013 14:32
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Zauwa 瞠 je瞠li korek jest uszkodzony i nie trzyma ci郾ienia to temperatura wrzenia p造nu si obni瘸 a stoj帷a pionowo wskaz闚ka od temperatury nie oznacza temperatury 90 stopni tylko przedzia od 70 do 100 stopni.

    0
  • #12 04 Kwi 2013 14:45
    misiuro
    Poziom 11  

    gimak napisa:
    robokop napisa:
    albo korek jest uszkodzony, nowy nie jest znowu taki drogi, albo w uk豉dzie ch這dzenia powstaje zbyt du瞠 ci郾ienie, z r騜nych przyczyn.

    To tylko dla uzupe軟ienia.
    Jestem prawie pewny, 瞠 do uk豉du pompowane jest ca造 czas podczas pracy silnika "powietrze" sk康 to, to trzeba w豉郾ie sprawdzi. W tej sytuacji przy sprawnym korku powinny by twarde w篹e do ch這dnicy (informacji brak). Do zagotowania si p造nu raczej nie dochodzi bo p造n (nawet woda) w 90*C nie wrze, wi璚 przy nawet niesprawnym korku nie powinno dochodzi do wyrzucenia p造nu. Przy zapowietrzonym uk豉dzie (bez sta貫go dop造wu "powietrza") do wyrzucenia dojdzie tylko jednorazowo, uk豉d si przy okazji odpowietrzy i po zawodach - wystarczy uzupe軟i ubytek p造nu


    Zamowi貫m korek z serwisu bedzie w poniedzialek dopiero bo idzie z Niemiec.
    Po je寮zie jak ucieknie p造n i odkrecam korek to jest cisnienie.Weze sa twardawe tak jak zwykle nie widze zadnej zmiany.
    Zauwazy貫m pecherze powietrza w srodku w zbiorniku.
    Temperatura na zegarze taka jak zawsze 90 stopni.
    Wed逝g opakowan glixol i petrygo ten sam sk豉d glikol etylowy.

    Skad moze by powietrze pompowane ?

    0
  • #14 04 Kwi 2013 15:05
    misiuro
    Poziom 11  

    grala1 napisa:
    Gotuj帷y si p造n lub przedmuchy z komory spr篹ania.


    czyli mo磧iwe ze to uszczelka pod g這wica ale teraz kt鏎a bo tam s dwie , oby nie

    0
  • #15 04 Kwi 2013 18:21
    gimak
    Poziom 35  

    grala1 napisa:
    Zauwa 瞠 je瞠li korek jest uszkodzony i nie trzyma ci郾ienia to temperatura wrzenia p造nu si obni瘸 a stoj帷a pionowo wskaz闚ka od temperatury nie oznacza temperatury 90 stopni tylko przedzia od 70 do 100 stopni.

    Ma kolega racj, ze wzrostem ci郾ienia temperatura wrzenia wzrasta, ale trzeba rozr騜ni temperatur p造nu i temperatur wrzenia. Temperatura wrzenia wody w normalnych warunkach wynosi 100*C, ze wzgl璠u na wysoko嗆 nad poziom morza temperatura wrzenia jest troch ni窺za ok. 98*C, wi璚 przy temperaturze 90* nie zawrze, mo瞠 bardziej intensywniej parowa.
    Tak troch zgry幢iwie, nie wyobra瘸m sobie takiej sytuacji, aby w takim samochodzie wska幡ik temperatury sta twardo na 90*C, gdy temperatura je寮zi od 70 d 100*C, bo taka sutuacja by豉 nie do przyj璚ia w pogardzanym poldku czy fso.
    misiuro napisa:
    Skad moze by powietrze pompowane ?

    Napisa貫m celowo powietrze w cudzys這wiu, bo to mo瞠 by powietrze je瞠li jest mo磧iwy bliski kontakt z np kompresorem, spaliny - przy wydmuchanej uszczelce lub p瘯ni皻ym bloku ewentualnie g這wicy, gaz - przy nieszczelnym reduktorze instalacji gazowej (to akurat tu jest nieaktualne).

    0
  • #16 04 Kwi 2013 19:22
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    gimak napisa:
    Tak troch zgry幢iwie, nie wyobra瘸m sobie takiej sytuacji, aby w takim samochodzie wska幡ik temperatury sta twardo na 90*C, gdy temperatura je寮zi od 70 d 100*C, bo taka sutuacja by豉 nie do przyj璚ia w pogardzanym poldku czy fso.

    Uwierz mi 瞠 w豉郾ie tak jest w tych autach 瞠 wskaz闚ka pokazuje 90 gdy temperatura cieczy ch這dz帷ej jest w przedziale 70 do 100 stopni.
    Wska幡iki w temperatury w grupie VAG (nie wiem czy wszystkie ale np Golf 4, Octavia 1, Passat B5, Audi A3, A4, A6 i A8) s wska幡ikami nieliniowymi.
    Mog nawet przedstawi Ci wykres takiego wska幡ika lub da linka do forum gdzie jest to opisane.
    http://forum.vw-passat.pl/threads/53313-Ciekawostki-licznikowe
    Zobacz 瞠 wskaz闚ka stoi na 90 a w陰cza si 1 bieg wentylatora ch這dnicy gdzie nast瘼uje to przy temperaturze ok 102 stopni.

    0
  • Pomocny post
    #17 04 Kwi 2013 19:48
    autopoldi
    Poziom 23  

    misiuro napisa:
    nie widac zeby ciek這 na postoju ale jak jade i przygazuje to odrazu swieci sie kontrolka ze nie ma plynu,staje i patrze zbiornik pusty,wszedzie mokro i paruje

    Jak dla mnie to wygl康a na zaci皻y termostat lub UPG . Sprawd czy masz oba w篹e tej samej temp.i czy nie masz dziurawego kt鏎ego z w篹y(przegazuj na postoju i zobacz sk康 tryska p造n). Ewentualnie podjed do porz康nego warsztatu na sprawdzenie na zawarto嗆 CO2 w uk豉dzie ch這dzenia.

    0
  • #18 05 Kwi 2013 10:03
    misiuro
    Poziom 11  

    Zaczekam na nowy korek, wtedy zaczne sprawdza.

    0
  • #19 08 Kwi 2013 18:52
    misiuro
    Poziom 11  

    Za這篡貫m nowy korek na zbiorniczek i gazowa貫m w gara簑 30 minut po rozgrzaniu do 90 stopni i nic nie wypycha這 p造nu,ale mocno cieknie pod samochodem,wiec musze najpierw uszczelnic uk豉d,pozniej bed dalej sprawdza.
    Moze to jest przyczyna tego problemu.

    0
  • Pomocny post
    #20 08 Kwi 2013 20:47
    autopoldi
    Poziom 23  

    misiuro napisa:
    mocno cieknie pod samochodem
    Moze to jest przyczyna tego problemu.

    Nie mo瞠 a na pewno.

    0
  • #21 14 Kwi 2013 19:01
    misiuro
    Poziom 11  

    Witam

    Wymieni貫m trzy przewody ,przesta這 ubywac p造nu,je寮zi貫m kilka dni szybko, przyspiesza貫m,nic sie nie dzieje.

    1.Przew鏚.
    Audi A6 2.5 tdi - cieknie ze zbiorniczka wyr闚nawczego plynu ch這dzacego

    2.Wymienione przewody.
    Audi A6 2.5 tdi - cieknie ze zbiorniczka wyr闚nawczego plynu ch這dzacego

    3.Wymieniony zbiorniczek i korek.
    Audi A6 2.5 tdi - cieknie ze zbiorniczka wyr闚nawczego plynu ch這dzacego

    4.Przy okazji.
    Audi A6 2.5 tdi - cieknie ze zbiorniczka wyr闚nawczego plynu ch這dzacego

    5.Przy okazji.
    Audi A6 2.5 tdi - cieknie ze zbiorniczka wyr闚nawczego plynu ch這dzacego

    6.Przy okazji.
    Audi A6 2.5 tdi - cieknie ze zbiorniczka wyr闚nawczego plynu ch這dzacego

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produkt闚 TME
TME Logo