Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centrala telefoniczna w firmie

05 Kwi 2013 15:53 753 3
  • Poziom 1  
    Witam
    Potrzebuję pomocy w temacie centrali telefonicznej w firmie.
    Przedstawię problem
    Firma ma jeden numer telefonu, i 4 aparaty czy jest możliwość że na wszystkich może być prowadzona rozmowa przychodząca z czterema różnymi osobami.
    Będę wdzięczny za pomoc
  • Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne
    Tak, ale pod warunkiem, że te cztery osoby będą mówiły do jednej słuchawki :)
  • Poziom 31  
    Jeśli masz voip to bez problemu.
  • Poziom 17  
    Generalna zasada jest taka: ilość linii miejskich (kanałów rozmównych) = ilość jednoczesnych rozmów.

    Ilość numerów miejskich jest tu mniej ważna, bo niektóre rodzaje linii (ISDN, VoIP) mogą mieć: więcej numerów miejskich niż kanałów rozmównych
    lub odwrotnie - jeden numer a wiele kanałów rozmównych.

    Centrala telefoniczna nie zwiększa "cudownie" ilości linii lecz pozwala na zarządzanie połączaniami (przełączanie, połączenie konferencyjne) oraz łączność wewnętrzną.
    Dzięki centrali tel. większa ilość osób w firmie (linii wewnętrznych) może korzystać z mniejszej ilości linii miejskich (ale nie jednocześnie).