Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BELKIN F9K1001V4 - Router z USA, jak go skonfigurować

06 Kwi 2013 11:54 1794 27
  • Poziom 7  
    Witam ślicznie. Jestem całkowicie początkująca w konfiguracji routera. Dostałam taki model z USA i chcę podłączyć do niego komputer stacjonarny bez WI-FI laptopa i XBOXa. Pomożecie..... Nie mam pojęcia jak za to się zabrać. A jak już odłączę internet to nikt mi nie pomoże. Proszę pomóżcie. Co jeszcze powinnam podać ?????? Z góry dziękuję
  • Poziom 37  
    Jak masz doprowadzony internet do mieszkania ? Czy posiadasz już jakiś modem , router?
  • Poziom 7  
    mam z sieci miejskiej,kablem doprowadzony do mieszkania
  • Poziom 37  
    Rozumiem że resztę pytania mam sobie sam dopowiedzieć . Jaki to kabel z jaką końcówką Rj 45 czy RP-SMA ? Więcej informacji prosimy .

Dodano po 47 [sekundy]:

wojtek2803 napisał:
    Jak masz doprowadzony internet do mieszkania ? Czy posiadasz już jakiś modem , router?
  • Poziom 7  
    o litości :-) sorki ale nie wiedziałam tego. Jak to sprawdzić? gdzie?

Dodano po 3 [minuty]:

o już znalazłam różnicę, mam Rj45
    co jeszcze podać?
  • Poziom 37  
    Masz już w domku jakieś urządzenie czy po prostu kabel wpinasz bezpośrednio od dostawcy do komputera ? Małymi kroczkami dojdziemy do sedna sprawy :)
  • Poziom 7  
    co jeszcze???? kabel podłączony do laptopa i takie podłączenie zgłaszam do administratora sieci. Oni mnie tak jakby dopuszczają do sieci. Żeby podłączyć XBOXa musiałam przełożyć kabel i zgłosić swój adres z bramką internetu do administratora, po chwili byłam już połączona. Nie wiem co jeszcze powinnam podać

Dodano po 1 [minuty]:

p.s.
    dziękuję za cierpliwość. Blondynką raczej nie jestem ale na tym nie znam się zupełnie :-)

Dodano po 1 [godziny] 3 [minuty]:

i straciłam pomoc...... :-(
    ale dzięki za chęci...
  • Poziom 37