Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technikum Informatyczne,Mechaniczne czy LO ?

06 Kwi 2013 17:09 3072 11
  • Poziom 11  
    Witam serdecznie ! Jestem uczniem klasy 3 gim. i nadszedł czas abym musiał zastanowić się nad swoją przyszłością i wybrał szkołę średnią. Mam poważny dylemat, otóż zastanawiam się nad trzema kierunkami. Technik Mechanik,Technik Informatyk, LO. Powiem wprost. Jestem słaby z matematyki, fizyki. Ciężko mi ogarnąć materiał. Niestety jestem humanistą, z polskiego,angielskiego,niemieckiego,historii i reszty nie mam żadnych problemów, same 4,5 z tych przedmiotów, biologia i chemia również. U nas w mieście wyższy poziom jest w LO, niż w technikum, lecz moje pytanie brzmi, czy w technikum informatycznym czy mechanicznym jest trudna matematyka, czy taka jak wszędzie ? Dodam, że nie ma żadnej informacji o rozszerzonej matematyce czy fizyce w technikum. Czy waszym zdaniem w LO będzie taka sama matematyka jak w technikum ? Dodam, że o przedmioty zawodowe się nie martwię, gdyż z informatyki mam 5, interesuję się programowaniem, lecz u mnie leży matematyka. Powiedzcie gdzie będzie najtrudniej mniej więcej ? LO, technikum informatyczne/mechaniczne ? Z góry dziękuję i Pozdrawiam !
  • Poziom 33  
    Nie porównuj informatyki w gimnazjum i technikum - bez matmy bez szans w technikum :cry:
  • Poziom 11  
    Tyle, że u mnie wyższy poziom matematyki jest w LO jak w Technikum Informatycznym :/ I nie ma żadnej mowy o rozszerzonej matematyce w technikum. Ale nie chcę od razu się nie zniechęcać, będę po prostu musiał zabrać się za matmę...
  • Poziom 38