Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

MODEL 32PFL5007/K/12-brak odbioru zantenyDVB-C programów cyfrowych:TVP2,Polsat,T

marrylos 06 Apr 2013 18:17 1626 4
  • #1
    marrylos
    Level 2  
    Nie mogę odbierać w/ w programów z anteny DVB-C (osiedlowa kablówka) w formacie cyfrowym. Na ekranie wyświetla się tylko np.TVP 2, nie ma ani fonii ani wizji i znaczek programu ginie po kilku sekundach. Programy wymienione mogę odbierać z anteny DVB-T. Próbowałam zainstalować kanały wybierając inny kraj np. Niemcy, bez efektu. Telewizor mam na gwarancji, serwis Philipsa twierdzi,ż e to nie wina telewizora (po rozmowie telefonicznej). Administrator kablówki twierdzi, że z sygnałem jest wszystko ok., a ja jestem w wielkiej kropce. Pomocy!
  • #2
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    marrylos wrote:
    Nie mogę odbierać w/w programów z anteny DVB-C (osiedlowa kablówka) w formacie cyfrowym. Na ekranie wyświetla się tylko np.TVP 2 nie ma ani fonii ani wizji i znaczek programu ginie po kilku sekundach.

    A nie potrzebujesz do tego dekodera od operatora kablówki, albo modułu CI?.
  • #3
    1 PAWEL
    Level 42  
    Niektóre kablówki osiedlowe przy wyszukiwaniu polecają ustawić nie DVB-C a z ANTENY.
    Wyszukaj na ustawieniach ANTENA.
    Przykład -

    MODEL 32PFL5007/K/12-brak odbioru zantenyDVB-C programów cyfrowych:TVP2,Polsat,T
  • #4
    marrylos
    Level 2  
    Na antenie TVB-T odbieram tylko 18 kanałów cyfrowych, pozostałe 34 analogowo.Przy wyborze anteny tzw innej odbieram wszystkie kanały tylko analogowo.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Telewizor ma wbudowany dekoder.Jeżeli chodzi o moduł CI to administrator kablówki nie wie czy to by pomogło rozwiązać ten problem, a serwis Philipsa zasugerował mi ,ze być może CI by pomogło, ale najpierw mam się skontaktować z operatorem. I znowu jestem w kropce.
  • #5
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    marrylos wrote:
    Telewizor ma wbudowany dekoder.Jeżeli chodzi o moduł CI to administrator kablówki nie wie czy to by pomogło rozwiązać ten problem

    Oferuje usługi a nie ma pojęcia czy moduł zadziała prawidłowo?, albo, że w ogóle zadziała?.
    marrylos wrote:
    serwis Philipsa zasugerował mi ,ze być może CI by pomogło, ale najpierw mam się skontaktować z operatorem.

    No to udaj się do operatora kablówki i zażądaj od niego modułu CI z kartą kodową.
    Albo zmuś operatora Swojej kablówki by sam się pofatygował (albo serwis) by sprawdzili w czym/na czym polega problem.
    Ja jestem w UPC i jeśli coś nie działa to żądam przyjazdu serwisu i oni usuwają usterkę i usługa musi działać.