Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

pajero 3.5 gdi v6 - instalacja gazowa czas wtrysu renix gdi

stefanekk87 06 Apr 2013 18:21 9153 13
Automation24.pl
  • #1
    stefanekk87
    Level 2  
    Witam.
    Próbuję założyć instalację do Mitsubishi Pajero 3.5 V6 GDI i prawie by mi się udało, gdyby wtryskiwacze miały większą oporność co najmniej 12Ω, tak jak mają auta z USA, a wtryski mają 3-4Ω, czyli układ renixa. Są emulatory do renixą i bym miał czasy wtrysku, ale chodzi mi o to, żebym jeszcze otworzył wtryskiwacz benzynowy żeby się nie spalił, ponieważ są zamieszczone w głowicy, a na to będe potrzebował ok. 60V. Nie chciał bym zakładać przetwornicy. Jakieś inne koncepcje? Jestem pierwszy raz na forum, więc proszę o wyrozumiałość.
  • Automation24.pl
  • Automation24.pl
  • #3
    adresfizyczny
    Level 16  
    Z tego nic co sobie umyśliłeś. Silnik GDI więc odpuść sobie bo "oszczędność" pieniążków z jazdy na LPG nie wystarczy ani na jeden wtryskiwacz benzynowy. A te napewno zniszczysz. Dlaczego myślisz że masz sterowanie RENIX ?
  • #4
    stefanekk87
    Level 2  
    chciałbym założyć sekwencje na dotryskach benzyny. sterownik kme nevo ma taką funkcje która się sprawdza i się nie spalą ale nie mam czasu benzynowego bo wtryskiwacze benz. mają 4 ohmy i sterownik głupieje. wiem że nikt nie zakłada gazu do tego auta ale my chcemy być pierwsi. wtryski nie są drogie podobnież jak by coś. a auto jest testowe nasze więc będziemy próbować na własną odpowiedzialność

    Dodano po 1 [godziny] 36 [minuty]:

    tak czy siak to i tak będziemy próbować a o osiągnięciach poinformuje na forum. myślę że i tak się da. zaproponowałem szefowi wyjęcie wtrysków; zaślepienie otworów przełożenie czujnika ciśnienia paliwa i przełożenie wtryskiwaczy w kolektor tak jak jest normalnie w zwykłych silnikach. ale w dalszym ciągu nie mamy czasy wtrysku. w rachube wchodzi zwykła instalka na śrubie na małej dawce gazu bo sonda sama do pewnego momentu ściągnie dawkę paliwa bo będzie w mieszance bogatej cały czas, ale to jest prowizorka a mi chodzi o sekwencje. pisze żeby się poradzić ludzi którzy mają kontakt z elektroniką i mają pomysł na to.
  • #5
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    stefanekk87 wrote:
    w rachube wchodzi zwykła instalka na śrubie na małej dawce gazu bo sonda sama do pewnego momentu ściągnie dawkę paliwa bo będzie w mieszance bogatej cały czas, ale to jest prowizorka a mi chodzi o sekwencje. pisze żeby się poradzić ludzi którzy mają kontakt z elektroniką i mają pomysł na to.

    Tak jeśli przełoższ wtryski w kolektor to dłużej pożyją.
    Ale nadal nie wiem w czym problem z tą sekwencją, ja widze taki że możesz spalić centralke gazu napięciem 60V.
  • #6
    zbigio
    Level 11  
    stefanekk87 - popisz jeszcze na lpg-forum.pl Tam często piszą doradcy techniczni ze STAG albo support LPGTech. Obie firmy pracują nad instalkami fazy ciekłej a Stag ma taką dotryskową dedykowaną do niektórych silników FSI. Może jakoś cię naprowadzą na właściwy tor. Podoba mi sie twoje podejście w myśl postępowania "aż przyszedł ktoś kto nie wiedział że tego problemu nie można rozwiązać i znalazł rozwiązanie" Życzę powodzenia i 3mam kciuki.
  • #7
    stefanekk87
    Level 2  
    witam. pierwszy dzień na lpg udało się założyć. będziemy testować dopiero w poniedziałek ale pierwsze wrażenie to zero różnicy pomiędzy lpg a pb . dam znać jak się będzie zachowywała instalka. :D
  • #8
    marwyk
    Level 13  
    I jakie efekty, spostrzeżenia?
  • #9
    324gornik
    Level 2  
    No i jakie są efekty? czy wszystko działa? Jeśli tak, to macie klienta :-)
  • #10
    ociz
    Moderator of Cars
    stefanekk87 wrote:
    wiem że nikt nie zakłada gazu do tego auta

    Zakładają, I/II generację, a wtryskiwacze i tak w końcu padną, dotryski nie wystarczą.
    Albo VI generacja albo zapomnij o jeździe na benzynie.
  • #11
    324gornik
    Level 2  
    I i II generacja to pomyłka.
    Jeśli mówimy o VI to czy znasz jakieś przykłady dla pajero 3,5 v6 GDI?
  • #12
    ociz
    Moderator of Cars
    Nie znam.
    Firma Acon niedawno zaczęła wprowadzać na rynek swoje instalacje do DI, jak widać po zdjęciach w odróżnieniu od Viale nie skupili się wyłącznie na grupie VAG, to może jakaś nadzieja będzie na szerszą ofertę w rozsądniejszych cenach.
  • #13
    DSIMEK
    Level 2  
    Na dzień dzisiejszy ten model bez problemu pracuje już na gazie.

    Link

    Zrobiłem już nim 40 tyś km i sprawuje się bardzo fajnie.
  • #14
    kakibara
    Level 34  
    No od zalozenia tematu minęło 8 lat, do tsi zakładaj także bez problemu.
    Mam mazda cx 5 2.5 benzyna i też można 😆.
    W holandii zakładają już dawno do Mitsubishi