Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kino domowe LG i telewizor samsung

Dagaxxx 06 Kwi 2013 18:26 9726 9
  • #1 06 Kwi 2013 18:26
    Dagaxxx
    Poziom 6  

Mam problem, szukałam na wielu forach, lecz nie mam żadnego przycisku na pilocie, który robi nagle z 2.1 - 5.1 i nic nie mogę zaradzić na to, ze moje kino domowe 5.1 nie działa! dzialają tylko 2 głosniki i to coś co daje bass (nie śmiejcie się, jestem kobietą zieloną w tym temacie) w moim poprzednim telewizorze działały wszystkie głośniki. Zapewne nie opisałabym wszystkiego co tam jest, dlatego dodaje zdjęcia, może ktoś coś poradzi :(

Kino domowe LG i telewizor samsung Kino domowe LG i telewizor samsung Kino domowe LG i telewizor samsung

Dodano po 2 [minuty]:

A, dodam do tego, że te wszystkie głośniki są podłączone do dvd w zestawie, a dvd do tv, nie posiadam dekodara tylko zwykłą antene :)

1 9
  • Pomocny post
    #2 06 Kwi 2013 18:58
    spinacz
    Poziom 37  

Twój telewizor nie ma wyjścia sygnału audio ani cyfrowego ani analogowego 5.1 i tak samo twoje kino nie ma wejścia analogowego 5.1 ani cyfrowego wiec dźwięku z TV nie będziesz miała nigdy w 5.1. Jedyny dźwięk 5.1 będziesz miała odtwarzając np DVD a to że wcześniej grały Ci wszystkie głośniki nie znaczy to że był to dźwięk 5.1. Jeśli chcesz aby grały wszystkie głośniki musisz poszukać opcji w kinie domowym i włączyć taka opcję.

1
  • #3 06 Kwi 2013 19:28
    Dagaxxx
    Poziom 6  

Hmm.. A nie da się dokupić lub ''dorobić'' takiego wyjścia? Mam małą córkę której często puszczam piosenki na dvd i dźwięk też jest tylko z głośników, czy chodzi o filmy?

Ustawić w kinie domowym :D Tylko jak!? Tak jak wspominałam kino jest podpięte pod dvd, na pilocie od dvd gdy naciskam przycisk 'menu' to nic się nie pojawia :(

0
  • #4 06 Kwi 2013 19:42
    spinacz
    Poziom 37