Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

seat - obraz z kamery cofania

pytonhd 07 Kwi 2013 11:56 3795 3
  • #1 07 Kwi 2013 11:56
    pytonhd
    Poziom 2  

Witam
    Zamontowałem w swoim seacie kamerę cofania w ramce tablicy rejestracyjnej. Podpiąłem ją pod oświetlenie tablicy (chcę, żeby cały czas działała). Monitor mam w nakładce na lusterko wsteczne, a zasilanie wziąłem z oświetlenia wnętrza kabiny.
    Mam problem z tym, że przy wyłączonym silniku wszystko działa bez zarzutu, a po odpaleniu silnika na monitorze pojawia się czarny pas, który wolno wędruje z dołu do góry. Tak samo wędruje obraz.
    Wygooglałem już, że muszę znaleźć inne źródło zasilania dla kamery. Natomiast nigdzie nie znalazłem opisu przyczyny takiego zachowywania się sprzętu. Dlatego proszę Was o pomoc i wyrozumiałość, bo jestem totalnym amatorem (ale lubię wyzwania :D).
    Załączam zdjęcia. Na pierwszym widać pracę przy wyłączonym silniku, a na drugim pracę z uruchomionym silnikiem.
    seat - obraz z kamery cofania seat - obraz z kamery cofania

0 3
  • #2 07 Kwi 2013 12:35
    zygfryd.W
    Poziom 20  

Sam podałeś sobie odpowiedz, praca na wyłączonym i włączonym silniku, zainteresuj się dobrym filtrem przeciw zakłóceniowym to powinno przynajmniej pomóc. Chociaż nie spotkałem się aby obraz uciekał zazwyczaj drga lub śnieży nigdy przy takich sytuacjach czy to przy montowanych przeze mnie tv lub DVD w autach czy też radiach wraz z odtwarzaczami obraz nie uciekał ale zazwyczaj były z nim problemy takie jak opisywałem wcześniej, odpowiednie filtrowanie zasilania pomagało.

0
  • #3 07 Kwi 2013 13:05
    ladamaniac
    Poziom 37