Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C-360 - kola rozrzadu glosne

krzysiaga 07 Kwi 2013 15:14 4239 13
  • #1 07 Kwi 2013 15:14
    krzysiaga
    Poziom 7  

    witam.

    wlasnie skonczylem remont c 360 kapitalny wymienilem wal,tuleje ,tloki pierscienie glowice po regeneracji itd...moj pierwszy problem to wymienilem kolo rozrzadu,kolo posrednie duze i kolo posrednie male i pompe oleju oczywiscie na wale tez jest nowe kolo ,zostalo tylko kolo na napedzie pompy wtryskowej bo stwierdzlem ze jest w stanie idealnym,po czym po odpaleni pod pokrywa rozrzadu tlucze sie jak w mlockarni co jest powodem??drugi problem to wydmuchuje olej kolektorem wydechowym ale to mam nadzieje ze ustanie po dotarciu ,bardziej martwi mnie to rzegotanie rozrzadu.

    dziekuje

    0 13
  • #2 07 Kwi 2013 15:57
    wacekgacek
    Poziom 16  

    Zrąbany remont silnika,Po remoncie tuleji i wału nie ma prawa pluć olejem.Czuję że oba problemy to znaczy stukot i plucie to z tej samej przyczyny.Proponuję rozebrać silnik zanim wał ci bokiem wyjdzie.

    0
  • #3 07 Kwi 2013 16:02
    krzysiaga
    Poziom 7  

    wacekgacek napisał:
    Zrąbany remont silnika,Po remoncie tuleji i wału nie ma prawa pluć olejem.Czuję że oba problemy to znaczy stukot i plucie to z tej samej przyczyny.Proponuję rozebrać silnik zanim wał ci bokiem wyjdzie.




    dzieki za odpowiedz ale wszystko jest zrobine tak jakma byc ,a co do stukania to ewidentnie jest to z kol rozrzadu jak odkrece wlew oleju to slychac jak kola mielą glosno.

    0
  • #4 07 Kwi 2013 16:25
    jpna100
    Poziom 24  

    A ciągnik równo pracuje? Może zawory się zawieszają i wydostaje się olej napędowy, ewentualnie przez prowadnice zaworów leci- żle zrobiona głowica.

    0
  • #5 07 Kwi 2013 16:27
    krzysiaga
    Poziom 7  

    jpna100 napisał:
    A ciągnik równo pracuje? Może zawory się zawieszają i wydostaje się olej napędowy, ewentualnie przez prowadnice zaworów leci- żle zrobiona głowica.






    ciagnik pali na dotyk ladnie pracuje ,czasami wiecej oleju chlapnie a czasem mniej ale jest coraz mniej a chodzil dopiero okolo 10 godzin.tylko nie podoba mi sie to zegotanie kol rozrzadu

    0
  • #6 07 Kwi 2013 16:40
    jpna100
    Poziom 24  

    A koła nie są spasowane zbyt ciasno? To jest bardziej wycie czy stukanie ?

    0
  • #7 07 Kwi 2013 16:42
    krzysiaga
    Poziom 7  

    jpna100 napisał:
    A koła nie są spasowane zbyt ciasno? To jest bardziej wycie czy stukanie ?



    nie sa luzno wchodza,mozna to nazwac wyciem tzn bardziej tak jakby rzezily moze tak to nazwe

    0
  • #8 07 Kwi 2013 17:35
    mtracz
    Poziom 29  

    wacekgacek napisał:
    Zrąbany remont silnika,Po remoncie tuleji i wału nie ma prawa pluć olejem..


    A co ma wał do plucia olejem?
    Plucie olejem po remoncie się zdarza. Dotrze się przestanie, pościsz go w robotę to się ułoży, jeśli wszystko jest zrobione dobrze.

    0
  • #9 07 Kwi 2013 18:08
    ANDRZEJ.T.
    Poziom 10  

    Jest tylko jedna zasada przy remontach wymienia się wszystko albo nic bo np.2 nowe tryby i 1 stary uszkodzi te nowe i nigdy się nie dopasuje do nowych ani nowe do starego. dobrze zrobiony remont ma być bez stuków szumów czy chlapania olejem. coś ci poszło nie tak przy tym remoncie.Rozbierz bo coś się zesypie.

    0
  • #10 07 Kwi 2013 18:58
    krzysiaga
    Poziom 7  

    ale co moze isc nie tak skoro wszystkie czesci nowe glowice po remoncie wiec mysle ze plucie olejem ustanie ,a co do tych trybow rozrzadu to zaloze chyba stare i zobaczymy co bedzie dalej

    0
  • #11 07 Kwi 2013 19:24
    tomek130
    Poziom 22  

    wacekgacek jesteś IDIOTA z dziedziny mechaniki!!!! silnik pluje bo się dociera "na chodzie", co do kół rozrządu to wiedz iż to co kupujesz to jest warsztatowa produkcja więc nie ma opcji aby była zgodna z tym co fabryka zrobiła, kup to jedno koło od tego samego wytwórcy i będzie ok.

    Moderowany przez serwisantscani1:

    Ostrzeżenie.
    Takiego podejścia do innych Użytkowników forum NIE poważamy.


    3.1.9. Zabronione jest rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.

    0
  • #12 07 Kwi 2013 22:08
    robokop
    Moderator Samochody

    tomek130 napisał:
    wacekgacek jesteś IDIOTA z dziedziny mechaniki!!!! silnik pluje bo się dociera "na chodzie",

    Koszmarna bzdura. Jeśli nie pluje dodatkowo z odmy, to albo rozklapane prowadnice plus trzonki zaworów, albo wtryskiwacze nie rozpylają prawidłowo i nie spalona ropa wymieszana z sadzą wygląda jak olej.

    0
  • #13 08 Kwi 2013 06:33
    seweryn7701
    Specjalista Maszyny Rolnicze

    Bzdura czy nie po wymianie kompletów silnik 60-ki często ciągnie olej przez pierścienie do tego stopnia ze dociera aż do kolektora. Nic w tym dziwnego. Po wymianie samych pierścieni jest to prawie murowane. Zanika po dotarciu,dopasowaniu pierścieni do gładzi cylindra.
    Konstrukcja odmy w 60-ce jest taka że praktycznie nie zdarza się żeby wydmuchiwało przez nie olej.

    0
  • #14 08 Kwi 2013 06:39
    lukkii
    Poziom 15  

    Powodzenia życzę jak kupisz dobre koła do rozrządu. Kupić dobre części graniczy z cudem. Trzeba było stare zostawić pewnie więcej by przechodziły jak te "nowe". Odkręć kolektor wydechowy nagrzej traktor i zobaczysz czy cieknie po trzonkach. Ale to z każdego cylindra wali?

    0