Przeczytałem podobne tematy ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Posiadam Meganke z 96r. , od pewnego czasu dmuchawa chodziła tylko na 6 ostatnim biegu , od kilku dni przestała wogóle działać. Pomyslałem że to pewnie opornica , i nie myliłem się. Wypiąłem kostke i jak się okazało mam wytopione dwa piny zarówno w kostce jak i w samej opornicy.
Kupiłem na szrocie opornicę , ale jak sie pózniej okazało to nie pasuje do niej moja kostka , jest po prostu inna niby z meganki , ten sam rok , ale inne wejścia.
Moje pytanie , czy ktoś może wie co oznaczają poszczególne kable które wchodzą do mojej spalonej opornicy?
Mam tam 4 czarne grube kable , 2 cienkie czerwone , 1 żółty i 1 szary tej samej grubości co czerwone.
Dodam że dwa wypalone dniazda są własnie na tych czarnych przewodach.
Czy mozna jakoś na "krótko" podłączyć tą moją opornicę którą kupiłem ?
Posiadam Meganke z 96r. , od pewnego czasu dmuchawa chodziła tylko na 6 ostatnim biegu , od kilku dni przestała wogóle działać. Pomyslałem że to pewnie opornica , i nie myliłem się. Wypiąłem kostke i jak się okazało mam wytopione dwa piny zarówno w kostce jak i w samej opornicy.
Kupiłem na szrocie opornicę , ale jak sie pózniej okazało to nie pasuje do niej moja kostka , jest po prostu inna niby z meganki , ten sam rok , ale inne wejścia.
Moje pytanie , czy ktoś może wie co oznaczają poszczególne kable które wchodzą do mojej spalonej opornicy?
Mam tam 4 czarne grube kable , 2 cienkie czerwone , 1 żółty i 1 szary tej samej grubości co czerwone.
Dodam że dwa wypalone dniazda są własnie na tych czarnych przewodach.
Czy mozna jakoś na "krótko" podłączyć tą moją opornicę którą kupiłem ?