Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Ibiza 1.9 TDI 2000r - Nie odpala-winna pompa czy immo?

07 Kwi 2013 17:28 12897 31
  • Poziom 10  
    Witam,samochod i problem tak jak w temacie-nie odpala.Po wlączeniu stacyjki pojawia sie napiecie na zaworku w pompie i slychac cykanie w momencie krecenia rozrusznikiem pompa zaciąga paliwo lecz na wtryski nic nie idzie,natomiast przelewem z pompy przelewa sie paliwo spowrotem do filtra paliwa.Jak mogę sprawdzic czy wina leży w pompie czy w immo?

    Czy immo blokuje elektroniczny nastawnik pompy?-bo paliwo do niej dochodzi i przelewa sie zpowrotem ale na wtryski nic nie idzie.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Przy uszkodzeniu immo, odpalałby i gasł. Coś Ci mówi pojęcie "diagnostyka"?
  • Poziom 12  
    tak jak pawel wawa napisal najpierw diagnostyka a potem pompa do roboty
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Jutro bede ogladał,zadalem pytanie dzis tak na świeżo.Autko dopiero co przyciagniete i tak na szzybko sprawdzone tylko paliwo które pompa zaciąga ale na wtryski nic nie podaje.No i pasek cały ale jutro dostane sie do rozrządu i znaków.

    Tak na szybko to zastanawia mnie te paliwo które na wtryski nie idzie .Z tąd te pytanie o pompę.



    A tak z innej beczki-dlaczego grubym drukiem na początku tego posta pojawił się napis immo?
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jurek, Kolega pyta, bo ma warsztat...
  • Poziom 10  
    Do domu do mnie samochód od znajomego.
    Warsztatu nie mam ale coś grzebię przy autach.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Kontrolka od świec żarowych jest? jakby ci immo blokowało rozruch to by kontrolka od immo migała ,i tak jak pisze Motronic odpalał by na 1-2 sekundy i gasł
  • Poziom 10  
    Myślełem że forum służy pomocą,a nie przechwałkami.Nie bierzecie pod uwagę że ktoś raczkuje w pewnej dziedzinie.Każdy kiedyś musi zacząć.Piszę tu bo wiem że są tu ludzie co mają wiedzę i doświadczenie i miałem nadzieję na jakąkolwiek pomoc z waszej strony.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Sprzęt do diagnostyki masz? Choćby najprostszy... Dostałeś pomoc, czego płaczesz?
  • Poziom 20  
    Masz proste auto do naprawy kup Vaga w kiosku ruchu za 30 dychy ,miernik i kontrolka w dłoń i do pracy
  • Poziom 10  
    Tak jak pisałem wcześniej jestem na poczatku swojej drogi i sprzętu na razie nie wiele,ale jest.

    Nie wiem jak można sprawdzic nastawnik elektryczny-bo to on chyba odpowiada za dawke paliwa jaka idzie na wtryski.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zostaw ten nastawnik, nie on winien, dzisiejszy wieczór poświęć na poszerzanie wiedzy.
  • Poziom 20  
    Sprawdź po pierwsze czy masz wszystkie zasilania na swoim miejscu
  • Poziom 10  
    bart.auto napisał:
    Kontrolka od świec żarowych jest? jakby ci immo blokowało rozruch to by kontrolka od immo migała ,i tak jak pisze Motronic odpalał by na 1-2 sekundy i gasł




    kontrolka sie nie swieci albo jej nie ma ale napewno zasilanie na swiece nie dochodzi.Jednak na zaworku na pompie jest.
  • Poziom 20  
    Znajdź przekaźnik o numerze 109 i go przelutuj
  • Poziom 42  
    maro504 napisał:
    Tak jak pisałem wcześniej jestem na poczatku swojej drogi

    To może zacznij od zarejestrowania warsztatu i płacenia podatków i ZUSu, a nie okradania nas !
  • Poziom 28  
    autoas napisał:
    maro504 napisał:
    Tak jak pisałem wcześniej jestem na poczatku swojej drogi

    To może zacznij od zarejestrowania warsztatu i płacenia podatków i ZUSu, a nie okradania nas !

    Weźże chłopie na uspokojenie coś bo jeszcze nam kojfniesz i problem będzie.

    Autorowi polecam przelutować przekaźnik o którym kolega wyżej pisał, a ponadto VAG na lapka i kabel usb i zapoznaj się z diagnostyką.
  • Poziom 16  
    w moim przekonaniu, nie jest to immo. W przypadku immo zapalał by Ci i gasł przy czym zapalała by Ci się żółta kontrolka na desce. To może być cos z elektryką pompy, z samą pompą. Niedawno pisałem post bo miałem podobny problem z IVECO tzn pompa dawała paliwo lecz nie odpalał...okazało się iż wtryski się zapchały jakimś syfem który szedł z pompy.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Nie ma w skrzynce bezpieczników przekaznika 109-gdzie jeszcze moze sie znajdoiwac bo na aku sa tylko bezpieczniki.

    Przekaznik 103 dostaje zasilanie lecz kontrolka ze swiec nie swieci,nawet jak sam nacisne plytke w przekazniku.


    Zaworek na pompie ma zasilanie po stacyjce.

    Paliwo jednak na wtryskach sie pojawia ale doslownie sie "pojawia"

    Rozrzad ok,a kata zaplonu nie sprawdzilem gdyz brak mozliwosci podlaczenia testera-nie laczy a powinien,a zegara do pompy nie posiadam wiec nie sprawdzalem.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Ale co to EDC?

    Dodano po 56 [sekundy]:

    Będzie do pomyślenia dla kolegi ,może jaśniej
  • Poziom 10  
    A EDC zasila osobno przekaznik 109 i ten zaworek, czy to na jednym zasilaniu idzie i czy musi gdzies byc ten przekaznik bo nigdzie go nie widze?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    A bezpieczniki sprawdziłeś ? od tego powinieneś zacząć , ale ile razy mam pisać żebyś zasilania posprawdzał

    Dodano po 2 [minuty]:

    Cierpliwy chyba ten ,kto podstawił ci tego pacjenta
  • Poziom 10  
    Wszystkie bezpieczniki sa dobre,przekaznik 103 ma zasilanie w momencie wlaczenia stacyjki mimo to brak napiecia na swiecach i kontrolka nie swieci,nawet jak nacisne na plytke w przekazniku,na nastawnik elektrycny nie dochodzi zadne napiecie -i tu nie wiem gdzie szukac dalej zasilania, gdyz przekaznika 109 nie widze.Po podaniu napiecia z akumulatora do przewodu na swiece nic sie nie zmienia czyli kontrolka nie zaswieca sie (oczywiscie prad dalem tylko na gora 3 sek)
  • Użytkownik usunął konto