Panowie jakiś czas temu zakupiłem alarm samochodowy carprotect protos 10R-03 2733
który ma w sobie kluczyk "scyzoryk" i środkowym klawiszem można uruchomić opcję wyszukiwanie samochodu tj. mignięcie kierunkowskazami.Zamiast kierunkowskazów chciałem to podłączyć pod dołożony siłownik klapy bagażnika.Tak też zrobiłem i rezultat tego jest taki że:
-po naciśnięciu środkowego przycisku otwiera się bagażnik, centralny zamek nie reaguje
-po naciśnięciu zamykania centralnego zamka sygnał leci też na siłownik klapy i ją otwiera
-po naciśnięciu otwierania centralnego zamka też sygnał leci na siłownik bagażnika jednak nie otwiera go bo biegunowość jest odwrotna
Bardzo zależy mi na tym by odseparować te dwa kanały, tak aby przy zamykaniu czy otwieraniu centralnego zamka, siłownik bagażnika nie reagował.Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo sam nie potrafię tego zrobić
Załączam zdjęcia płytki alarmu oraz opis pinów:
-wtyczka podwójna -wyjście na kierunkowskazy(ja wykorzystałem tylko jeden na siłownik klapy)
szeroka kostka:
-czarny-masa
-czerwony- plus
-niebieski-wyjście na siłowniki
-zielony-wyjście na siłowniki
-biały-wyjście do siłownika master
-brązowy -wyjście do siłownika master
-biały- wyjście do przełącznika ręcznego
-brązowy-wyjście do przełącznika ręcznego

który ma w sobie kluczyk "scyzoryk" i środkowym klawiszem można uruchomić opcję wyszukiwanie samochodu tj. mignięcie kierunkowskazami.Zamiast kierunkowskazów chciałem to podłączyć pod dołożony siłownik klapy bagażnika.Tak też zrobiłem i rezultat tego jest taki że:
-po naciśnięciu środkowego przycisku otwiera się bagażnik, centralny zamek nie reaguje
-po naciśnięciu zamykania centralnego zamka sygnał leci też na siłownik klapy i ją otwiera
-po naciśnięciu otwierania centralnego zamka też sygnał leci na siłownik bagażnika jednak nie otwiera go bo biegunowość jest odwrotna
Bardzo zależy mi na tym by odseparować te dwa kanały, tak aby przy zamykaniu czy otwieraniu centralnego zamka, siłownik bagażnika nie reagował.Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo sam nie potrafię tego zrobić
Załączam zdjęcia płytki alarmu oraz opis pinów:
-wtyczka podwójna -wyjście na kierunkowskazy(ja wykorzystałem tylko jeden na siłownik klapy)
szeroka kostka:
-czarny-masa
-czerwony- plus
-niebieski-wyjście na siłowniki
-zielony-wyjście na siłowniki
-biały-wyjście do siłownika master
-brązowy -wyjście do siłownika master
-biały- wyjście do przełącznika ręcznego
-brązowy-wyjście do przełącznika ręcznego

