Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Instalacja pod dwa TV , Cyfrowy Polsat

08 Kwi 2013 20:29 4809 11
  • Poziom 7  
    Witam serdecznie

Mam w planach zakup nowego TV , lecz wiążę się to z nową instalacją antenową.
    Aktualnie wygląda to tak ,że w mieszkaniu znajduje się jeden TV podpięty przewodem antenowym pod talerz Cyfrowego Polsatu. Multiroom został już przeze mnie zamówiony zatem będę potrzebował przewodu antenowego o długości 10m ,aby poprowadzić go z jednego pokoju do drugiego ( stosując rozgałęźnik ).
    Mój problem tkwi w tym ,że nie znam się na rodzajach przewodów ani rozgałęźników - nie mówiąc już o samym podłączeniu ( mam na myśli to czy lepiej zastosować rozgałęźnik , czy może dłuższy przewód antenowy ,aby podpiąć dwa pod jeden talerz - o ile jest taka możliwość) Po prostu , nie wiem co lepsze ,a nie chcę popełnić gafy.
    Proszę o pomoc w podjęciu decyzji jakie materiały zastosować i w jakim układzie.

POZDRAWIAM
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Jak chcesz mieć multiroom to musisz mieć konwerter z dwoma wyjściami i dwa osobne kable podłączone do dekoderów.
  • Poziom 7  
    Czyli tak , kabel antenowy -> konwerter -> pierwszy i drugi dekoder ?
    Tak to wygląda ?

Pozdrawiam i dzięki Wam za szybką odpowiedź. A i jeszcze jaka antena ??
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Chodziło mi oczywiście o kabel antenowy ;)

Proszę o pomoc przy wyborze
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Aha ok , czyli konwerter twin odbiera sygnał z talerza i stamtąd lecę dwoma kablami antenowymi - teraz pytanie jakimi ? jest ich mnóstwo na rynku ? jakiego producenta czy też model wybrać ? I jaki wybrać konwerter twin ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator na urlopie...
    Zapoznaj się.