Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

peugeot 3071.6hdi - komunikat Depollution system faulty

budowlaniec13 09 Apr 2013 09:12 20043 5
  • #1
    budowlaniec13
    Level 2  
    cześć tak jak pisałem w temacie gdy zapalam wyskauje mi ten komunikat potem gaśnie, tylko ciagle świeci sie kontrolka silnika ten tzw. "motylek", wiem że on oznacza: Ogólny błąd związany z poprawą jakości spalin.
    po podpięciu wyskakują nastepujące błędy:
    P1645 to jest coś z pedałem gazu
    ale tych nie moge rozszyfrować:
    P0490
    P1162
    prosze o pomoc co one oznaczają, i jakieś wskazówki odnośnie dalszego leczenia autka, z góry dziekuje pozdrawiam cześc.
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    budowlaniec13
    Level 2  
    dzieki za informacje, byłem dziś w serwisie i twoja dniagnoza sie podtwierdziła, ale mam pytanie czy jest moźliwość jakiejś regeneracji zaworu, przeczyszczenia, bo w serwisie śpiewają sobie 1300 z rabatem koło tysiąca za sam zawór na allegro chodzą po 600/700?
    a orjentujesz się czy dalsza jazda z tą usterką ma jakiś bardzo negatywny wpływ na kondycje autka?
    z góry dziekuje za informajce pozdrawiam wszystkich.
  • #4
    kybernetes
    Level 39  
    1. Nie ma możliwości skutecznie zregenerować ten zawór.
    2. Jeżdżenie z zacinającym się zaworem EGR może grozić poważnym uszkodzeniem silnika.
  • #5
    budowlaniec13
    Level 2  
    ok dzieki za info. załatwiam zawór i na dniach biore się za wymiane, pozdrawiam cześć
  • #6
    fhukonrad
    Level 12  
    Kolego rozwiązałeś problem? Pomogła wymiana EGR-u? Mam podobne błędy, niestety podstawiony EGR z innego sprawnego auta wraz z przepływką i przepustnicą, wyczyszczona chłodniczka oraz rurka łącząca chłodniczkę z kolektorem. Błędy nadal występują i parametry się nie pokrywają dodatkowo błąd P0409 EGR zablokowany podczas programowania, oraz błąd sygnał przepływomierza, zmierzony wydatek nadmiernie wysoki, oraz sygnał regulatora wydatku paliwa, przerwany obwód lub wadliwe działanie. Również podstawiony. Jeżeli zacznie działać przez jakiś czas EGR poprawnie wszystkie błędy są przejściowe. Może ktoś ma pomysł co dalej szukać.