Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PENTAGRAM Cerberus P 6351 - Netia na linii TP, synchronizacja routera

laker 09 Kwi 2013 18:25 3066 6
  • #1 09 Kwi 2013 18:25
    laker
    Poziom 11  

    Parametry linii:
    PENTAGRAM Cerberus P 6351 - Netia na linii TP, synchronizacja routera

    Netia na linii TP, abonament do 10Mb a wyciąga tylko 6Mb, pani z pomocy technicznej twierdzi, że to router synchronizuje się z zaniżoną prędkością i oni nic nie mogą zrobić.
    Zerknie ktoś na parametry linii i powie czy da się zwiększyć prędkość internetu ?

    0 6
  • #2 09 Kwi 2013 18:33
    Heinzek
    Specjalista Sieci, Internet

    Parametry pozwalają na więcej jak 10Mbit/s, jednak jesteś w trybie d.gmt (ADSL).
    Jesteś na karcie ADSL lub nie zostałeś przełączony w tryb ADSL2+.

    0
  • #3 09 Kwi 2013 19:06
    andk1eltd
    Poziom 35  

    laker napisał:
    Netia na linii TP

    Jesteś na łasce i niełasce właściciela infrastruktury:( Masz wszystko zgodnie z umową - a że na porcie ADSL - twój pech. Zmiana portu na ADSL2+ - o ile są takie do dyspozycji - może być dokonana w przypadku kiedy obecny się uszkodzi, i to też niekoniecznie:(
    BSA to "sztuczna" konkurencja i taką pozostanie, choćby nie wiem jak Regulator karał operatora.

    0
  • #4 09 Kwi 2013 19:49
    laker
    Poziom 11  

    Mam tylko kartę ADSL w routerze.
    Czyli to nie jest wina po mojej stronie ?
    Pomoc techniczna radzi wypróbować inny router tylko że z tym jest problem, bo nie mam skąd wziąć innego.
    Co radzicie w tej sytuacji ?

    Jeszcze moje ustawienia routera może tu mam coś źle ustawione ?
    PENTAGRAM Cerberus P 6351 - Netia na linii TP, synchronizacja routera
    i tu jeszcze ustawienia ADSL Settings routera:
    PENTAGRAM Cerberus P 6351 - Netia na linii TP, synchronizacja routera

    0
  • #5 09 Kwi 2013 20:00
    andk1eltd
    Poziom 35  

    Twój Pentagram obsługuje ADSL2+, nie trzeba szukać innego. Jedyne co możesz sprawdzić to czy w zakładce 'WAN\ADSL settings' w punkcie 'ADSL modulation' masz zaznaczonego "ptaszka" przy ADSL2+ - jeżeli tak, to niestety mój poprzedni post pozostaje aktualny :cry:

    0
  • #6 10 Kwi 2013 07:07
    laker
    Poziom 11  

    Czyli nie ma żadnej nadziei na poprawę mojej sytuacji ? Nękanie BOKu Netii też nic nie da ?

    0
  • #7 10 Kwi 2013 22:04
    andk1eltd
    Poziom 35  

    W twojej usłudze rola Netii sprowadza się tylko do wysyłania faktur i przesyłania (zasadnych) zgłoszeń o usterkach do TP. Od ciebie zgłoszenie przyjmą ale nigdzie nie będą przesyłać, otrzymasz odpowiedź, że wszystko jest zgodnie z umową.

    1