Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pace PVR HD - Dekoder nie chce się włączyć. Nic nie działa....

10 Kwi 2013 13:11 29835 2
  • Poziom 2  
    Panowie pomóżcie. Może ktoś ma o tym jakiekolwiek pojęcie. Jestem kobietą i w ogóle nie znam się na elektronice. Dzisiaj podczas odkurzania (niedorzeczne, a jednak) zahaczyłam o kabel antety dekodera cyfry i niechcący go wyciągnęłam, a może nawet wyrwałam. Zorientowałam się po chwili i podłączyłam tą antenową "szpilke" z powrotem. Zdarzyło mi sie to juz pare razy. Na początku dekoder działał normalnie był tylko napis" brak sygnalu", ale to pewnie dlatego ze kabel byl jakos zle podłączony. Pokazywala sie normalna lista kanalów, moglam przełączać i nagle zaświeciła sie czerwona dioda. Od tej pory nie moge go wlaczyc,wylaczalam juz z prądu, wyciągałam karte i nic... Jak naciskam na pilocie to dioda tylko swieci na fioletowo przez moment i dalej potem nic... Mieszkam w uk, wiec nie moge udac sie do serwisu, musialabym dekoder wyslac do pl ;/ Moze ktos zna sie na tym i wie o co moze chodzic, jak to naprawic. help
  • Poziom 35  
    Wyłącz z prądu dekoder, odkręć przewód (bądź przewody, jeśli są dwa) antenowy.
    Włącz dekoder do prądu, obserwuj reakcję:
    -jeśli dekoder się włączy normalnie ale bez obrazu to ok (bez obrazu bo nie ma podłączonych kabli antenowych), załóż poprawnie wtyczkę "F" (to ta metalowa na końcu kabla) zwracając uwagę na to by nie było zwarcia oplotu kabla do żyły środkowej, wyłącz dekoder z prądu, podłącz kabel antenowy i włącz dekoder...
    - jeśli się nie włączy to niestety czeka Cię wysyłka do Polski.
  • Poziom 2  
    " zwracając uwagę na to by nie było zwarcia oplotu kabla do żyły środkowej"
    a co do dokladnie znaczy ????? wybacz moze glupie pytanie, ale jestem kompletnie zielona .

Dodano po 4 [minuty]:

Zrobiłam dokladnie jak mówiłeś i wszystko działa !!
    Dziekuję bardzo :)