Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LenovoG580 - Ograniczona łączność wi-fi

10 Kwi 2013 20:06 1623 5
  • Poziom 8  
    Witam !
    Posiadam nowego laptopa Lenovo G580 z Win8. Problem polega na tym że zaraz po włączeniu przez 10 sek. łaczy sie z siecią po czym mnie z niej wywala. I pomimo tego, że sieć widzi nie chce mnie z nią połączyć. Po jakiś 15-20 min problem znika(tzn laptop z siecią łaczy) Jak zamknę kompa i nawet po minucie go włączę dokładnie w tym samym miejscu gdzie jest zasięg to sie problem powtarza Jakieś pomysły ? Tylko proszę o jakieś w miarę precyzyjne odpowiedzi ponieważ w tym temacie jestem kompletnym laikiem . Z góry dzięki za pomoc
  • Poziom 31  
    Sprawdź jak zachowuje się laptop w innej sieci, wtedy będzie można albo rozważyć problem w laptopie albo w routerze.
  • Poziom 8  
    w domu są jeszcze 2 inne laptopy i każdy z nich łączy normalnie z tym samym routerem. Mój laptop też po jakimś czasie zaskakuje i z siecią łączy.
  • Poziom 2  
    Witam mam pytanie czy udało się cos zaradzić w tym temacie. Posiadam również ten model, pierwszy miesiąc chodziło wszystko ok, od tygodnia widzę ze przy starcie jest taki sam problem, sieć widz ale ma problem z połączeniem. Po przemieleniu wszystko chodzi ok.
  • Poziom 2  
    W tych modelach laptopów w trybie oszczędzania energii karta sieciowa WI-FI ma jakiś śmieszny tryb oszczędzania energi i w tym momencie dzieją się problemy z łączeniem przez wi-fi. Wejdź w ustawienia karty sieciowej Wi-Fi i odznacz opcję oszczędzania energi użytkowaniu karty Wi-Fi i sprawdź co się będzie działo :)
  • Poziom 2  
    Dzieki jeden problem mam rozwiązany, druga sprawa jest przy samym starcie po włączeniu lapka, internet gubi się. Wyskakuje napis oczekuje i po chwili nie może połaczyc. Chwile pomieli znowu włącze/wyłączę internet i po 2 razie wszystko chodzi normalnie.