Witam wszystkich.
Proszę o pomoc w analizie map z mojego bolidu.
Jak widać są trochę rozjechane, mnożnik, choć jest niby w zakresie zalecanym, to leży dziwnie wysoko nad mapami, na przykładowych obrazkach z instrukcji stag-a nie widziałem podobnego przypadku.
Generalnie auto chodzi dość dobrze, nie pali jakoś strasznie dużo (choć wiem z lektury forum marki że mogłoby palić mniej), problemem który skłonił mnie do podłączenia interfejscu jest wyskakujący co trochę chceck z komunikatem "zły skład spalin".
Sonda podpięta pod centralkę gazu, niby pokazuje, że działa.
Wtryskiwacze reg. by omvl, niebieskie.
Średnicy dysz i rodzaju reduktora na chwilę obecną nie podam. Reduktor miał mieć zapas mocy do silnika turbo.
Zastanawia mnie jeszcze podane w programie ciśnienie robocze gazu (1,15) a odczytane (1,6).

Proszę o pomoc w analizie map z mojego bolidu.
Jak widać są trochę rozjechane, mnożnik, choć jest niby w zakresie zalecanym, to leży dziwnie wysoko nad mapami, na przykładowych obrazkach z instrukcji stag-a nie widziałem podobnego przypadku.
Generalnie auto chodzi dość dobrze, nie pali jakoś strasznie dużo (choć wiem z lektury forum marki że mogłoby palić mniej), problemem który skłonił mnie do podłączenia interfejscu jest wyskakujący co trochę chceck z komunikatem "zły skład spalin".
Sonda podpięta pod centralkę gazu, niby pokazuje, że działa.
Wtryskiwacze reg. by omvl, niebieskie.
Średnicy dysz i rodzaju reduktora na chwilę obecną nie podam. Reduktor miał mieć zapas mocy do silnika turbo.
Zastanawia mnie jeszcze podane w programie ciśnienie robocze gazu (1,15) a odczytane (1,6).

