Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki GMS 1865 - podłaczenie pod zwrotnicę

termito17 13 Kwi 2013 00:37 1569 6
  • #1 13 Kwi 2013 00:37
    termito17
    Poziom 9  

Witam,
    jako, że jestem laikiem z góry przepraszam za to pytanie. Chciałbym kupić woofery GMS 1865. Głośniki mają zamontowany filt dolnoprzepustowy -6dB / oct. W samochodzie mam zainstalowany taki zestaw:
    http://www.autostajnia.pl/product.php?id=736
    Moje pytanie brzmi, czy mogę ten głośnik podłączyć do zwrotnicy z tego zestawu Bull Audio? Według zapisu na stronie zwrotnica 12 dB/okt. Nie chciałbym podłączać woofera bezpośrednio z radia, bo zabraknie mi kanału dla tweeterów, a jeżeli podłączyłbym pod zwrotnicę to zostanie tak jak teraz.
    Dziękuję za odpowiedź.

0 6
  • #2 10 Lut 2014 11:12
    termito17
    Poziom 9  

Witam,
    czy mógłbym prosić o pomoc w tym temacie? Cały czas mnie to interesuje, bo potrzebuję wymienić głośniki, ale muszę je podłączyć przez zwrotnicę, bo zabraknie mi kanałów.

0
  • #3 10 Lut 2014 12:10
    powalla
    Moderator CarAudio

Czekałeś 10 miesięcy na odpowiedź ?

Nie możesz podłączyć tego razem z woferkiem Bull , bo zmieniasz impedancję i najprawdopodobniej radio będzie przechodzić w protect lub spali się jeśli nie ma zabezpieczenia.

0
  • #4 10 Lut 2014 12:18
    termito17
    Poziom 9  

Trochę zaniedbałem ten temat i odłożyłem zakup, ale teraz temat powrócił i dalej mnie to nurtuje :)

Nie chcę podłączać ich razem - po prostu chce odłączyć te woofery bull i podłączyć 1865 pod zwrotnice, które mają zostac z tego zestawu bull - pytanie tylko czy mogę to zrobić skoro 1865 posiadają już wbudowaną cewkę? Nie chcę podłączać 1865 prosto z radia, ponieważ zwrotnica jest dwukanałowa i tam chciałbym podłączyć 1865+tweetery z bull

0
  • #5 10 Lut 2014 12:30
    powalla
    Moderator CarAudio

Masz 2 wyjścia :