Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm Challenger ST 800P i interfejs centralnego zamka

Kwoko 24 Feb 2005 02:28 6939 8
Optex
  • #1
    Kwoko
    Level 13  
    Witam

    Czy ma ktoś może schemat albo instrukcję do interfejsu centralnego zamka firmy Clifford model ST 1000 (z góry mowię że przeszukałem całe forum i nic nie znalazłem :) )? W samochodzie (Toyota Yaris) jest zainstalowany alarm Challenger ST 800P i centralny zamek na dwoje drzwi. Chciałbym zamontować siłownik do zamka bagażnika, działający niezależnie od drzwi i sterowany za pomocą trzeciego przycisku na pilocie. Problem polega na tym, że nie wiem jak podpiąć siłownik właśnie do interfejsu CZ. Gdyby ktoś dysponował schematem albo instrukcją obsługi do tego interfejsu będę wdzięczny.
  • Optex
  • #2
    darens
    Level 22  
    jeżeli chcesz ster. niezależnie to musisz dołożyć drugi sterownik .pozdrawiam
  • #3
    robert56
    Level 17  
    Witam
    nie wiem czy ma sens to co robisz?
    trzeci przycisk na pilocie podaje jedynie mase na rozowym przewodzie wychodzacym z centralki alarmu, czyli teoretycznie mozna by otwierac bagaznik z pilota, ale w yarisie sie to nie uda gdyz do otawrcia bagazniaka trzeba nacisnac zamek na klapie, klapa sama nie "odskakuje ".
  • Optex
  • #4
    Kwoko
    Level 13  
    robert56 wrote:
    Witam
    nie wiem czy ma sens to co robisz?
    trzeci przycisk na pilocie podaje jedynie mase na rozowym przewodzie wychodzacym z centralki alarmu, czyli teoretycznie mozna by otwierac bagaznik z pilota, ale w yarisie się to nie uda gdyz do otawrcia bagazniaka trzeba nacisnac zamek na klapie, klapa sama nie "odskakuje ".


    Witam

    Wiem, że klapa sama nie odskakuje :) , zresztą to nie mój samochód tylko kumpla, który chciałby mieć takie "usprawnienie" (zawsze łatwiej otworzyć/zamknąć bagażnik bez dodatkowego kręcenia kluczykiem, szczególnie gdy niesie się coś dużego). Rzecz w tym jak to podpiąć do interfejsu centralnego zamka. W ASO Toyoty stwierdzili że "napewno jest taka możliwość i mogą to zrobić" (czytaj: zapłać nam Pan 200 zł to pogadamy :cunning: ). Dlatego szukam jakichś informacji o tym modelu interfejsu CZ. Pozdrawiam.
  • Helpful post
    #5
    robert56
    Level 17  
    W takim razie zycze powodzenia w dalszych dzialaniach, w zalaczniku zamieszczam opis do st1000.
  • #6
    jacq
    Level 22  
    musisz zajrzeć do wnętrza tylnej klapy i zobaczyc w jaki sposób jest rozwiązany zamek, być może jest jakies cięgno które po pociągnieciu powoduje odblokowanie zamka i "odskoczenie" klapy, wtedy musisz jakoś sensownie dołączyc do niego siłownik i wysterować go przekaźnikiem sterowanym za pomocą różowego przewodu o którym mówili koledzy.
  • #7
    Kwoko
    Level 13  
    W tym zamku nie ma czegoś takiego, zresztą chyba po naciśnięciu przycisku następuje tylko odblokowanie zamka, a klapa się nie rusza, trzeba ją podnieść ręcznie.

    P.S. robert56 :arrow: wrzuć ten opis do ST 1000
  • #8
    kuzyn56
    Level 11  
    Czy można prosić o schematy do ST 1000 dla Forda i VW Golfa?? Z góry serdecznie dziękuję.