Witam
Mam problem z centralnym zamkiem w samochodzie Opel Corsa B.
Oryginalny sterownik KIEKERT został uszkodzony więc kupiłem uniwersalny sterownik, po podłączeniu wszystko niby działa tak jak powinno tylko że zostały nie podłączone przewody w wiązce do której jest podłączony sterownik, do starego oryginalnego sterownika były podłączone wszystkie przewody.
Wiązka to przewody
Czerwony to plus
Czarny został nie podłączony
Dwa biało brązowe połączone ze sobą i dwa czerwono brązowe połączone ze sobą to sterowanie masami
Czerwono żólty i czerwono czarny to sterowanie siłownikami
Brązowy został nie podłączony
Dwa czerwono żółte połączone ze sobą zostały nie podłączone.
Moje pierwsze pytanie to do czego są te przewody które nie zostały podłączone, podejrzewam że czarny to masa ale masę sterownika podłączyłem do karoserii samochodu.
Po podłączeniu nowego uniwersalnego sterownika wszystko było OK lecz okazało się że siłownik master w drzwiach kierowcy się zacina, więc go wymieniłem na uniwersalny który mi został po poprzednim samochodzie.
Po wymianie siłownika wszystko działa tylko jest mały problem że nie za każdym razem otwierają i zamykają się tylne drzwi, nie wiem dlaczego tak się dzieje.
Mam jeszcze jedno pytanie do czego służy ten mały wyłącznik zamocowany do klamki drzwi kierowcy, wyłącznik jest sterowany wkładką kluczyka.
Proszę o pomoc i odpowiedź co źle podłączyłem że tylne drzwi nie zawsze działają.
Mam problem z centralnym zamkiem w samochodzie Opel Corsa B.
Oryginalny sterownik KIEKERT został uszkodzony więc kupiłem uniwersalny sterownik, po podłączeniu wszystko niby działa tak jak powinno tylko że zostały nie podłączone przewody w wiązce do której jest podłączony sterownik, do starego oryginalnego sterownika były podłączone wszystkie przewody.
Wiązka to przewody
Czerwony to plus
Czarny został nie podłączony
Dwa biało brązowe połączone ze sobą i dwa czerwono brązowe połączone ze sobą to sterowanie masami
Czerwono żólty i czerwono czarny to sterowanie siłownikami
Brązowy został nie podłączony
Dwa czerwono żółte połączone ze sobą zostały nie podłączone.
Moje pierwsze pytanie to do czego są te przewody które nie zostały podłączone, podejrzewam że czarny to masa ale masę sterownika podłączyłem do karoserii samochodu.
Po podłączeniu nowego uniwersalnego sterownika wszystko było OK lecz okazało się że siłownik master w drzwiach kierowcy się zacina, więc go wymieniłem na uniwersalny który mi został po poprzednim samochodzie.
Po wymianie siłownika wszystko działa tylko jest mały problem że nie za każdym razem otwierają i zamykają się tylne drzwi, nie wiem dlaczego tak się dzieje.
Mam jeszcze jedno pytanie do czego służy ten mały wyłącznik zamocowany do klamki drzwi kierowcy, wyłącznik jest sterowany wkładką kluczyka.
Proszę o pomoc i odpowiedź co źle podłączyłem że tylne drzwi nie zawsze działają.