Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Proszę o poradę - autoalarm? ...

24 Lut 2005 10:53 5780 19
  • Poziom 10  
    Witam!!!

    Mam pytanko- jaki alarm założyć do omegi B (opcja z centralnym zamkiem z domykaniem szyb i szyberdachu)??? Czy istnieje alarm dobry i tani ;-)????? Jakie zabezpieczenie mechaniczne oprócz alarmu jest warte kupna i używania??? Czy laska na kierownice z supermarketu za ok 60 zł jest dobre?
  • Poziom 21  
    Jeśli chodzi o dobry i tani to mogę polecić "Super Fortece". Ja kupuje tutaj i nie mam żadnych problemów. Jak coś nie wiesz to Ci doradzą :)

    http://www.amt-alarmy.pl/
  • Poziom 14  
    Super Forteca jest dobra i tania zamontowałem ich 10 sztuk, ale są dwie wersje tak samo dobre.
  • Poziom 27  
    Zgadzam się z przedmówcami. Polecam superfortecę. Masz tam funkcję domykania szyb, bez żadnych dodatkowych sterowników. W oplu montuje się bardzo fajnie. Co do wersji to rzeczywiście są 2 z czego jedna to kiszka której nie polecam(trzyprzyciskowa).
  • Poziom 14  
    To "kiszka" bo ma nowe normy unijne.
  • Poziom 27  
    Min. ale jest też kilka innych elementów.
  • Poziom 10  
    Wielkie dzięki!!! ;-)

    A co powiecie na Magic Car (czy jakoś tek ;-))?? Bo znajomy mi go poleca, bo takie zakłada. Ale z tego co czytałem tu na forum to ile osób tyle różnych opini na jego temat.

    A ten lepszy Super Forteca to jaki typ czy symbol posiada? Żebym nie kupował tej "kiszkowatej" wersji ;-)??

    I jeszcze jedno- lepiej dać fachowcowi do założenia czy samemu się pomęczyć??

    Pozdrawiam ;-)
  • Poziom 19  
    Witam
    Ja bym ci polecił CODE PRERFECT E50. Jest nie zawodny łatwy do programowania, nie drogi no i ma też sygnal na domykanie szyb. Co do blokady mechanicznej to blokada skrzyni biegów np.DIPOL. A co do montażu jesli sie znasz na tym to nie jest to trudne, lecz jesli nie masz o tym zielonego pojecia proponuje jakis warsztat znalźć.
    Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    hosemariano napisał:
    Czy laska na kierownice z supermarketu za ok 60 zł jest dobre?


    Laska jaka jest każdy widzi... i kazda jest dobra do momentu gdy sie ją potraktuje azotem, kwasem albo nozycami hudraulicznymi. :/

    Nie ma niezawodnych, 100% zabezpieczeń, a często są to tylko odstraszacze mniej zdeterminowanych złodzieji.
    Jeśli ktoś koniecznie będzie chciał ukraść Towje auto to nie będzie patrzył gdzie i za ile kupowałeś blokadę na kierownicę.
    Moim zdaniem taka blokada to typowy odstraszacz (efekt psychologiczy, coś jak migajaca dioda w alarmie).
    Nikt nie kupuje diody od renomowanego producenta za podwójną cenę tylko dlatego, że ma migać w kabinie samochodu. a nie np. na choince :)

    Wybór należy do Ciebie.
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Podłączenie alarmu w tym, autku nie jest trudne i nawet nie trzeba dużo rozkręcać. Masz opisik podłączenia, z pewnością sobie poradzisz to nic trudnego :)
    Załączniki:
  • Poziom 10  
    Witam ponownie! Dzięki za wcześniejsze porady!

    Mam jeszcze jedno pytanko- czy można zastosować oprócz typowego alarmu takie zabezpieczenie typu immobiliser bezobsługowy (identyfikacja użytkownika KD-1) lub/i radiopowiadomnienie radiowe LCA220??? Czy może to razem wsółpracować? Da to dodatkowe zabezpieczenie czy to nie ma sensu bo przecież alarm też posiada immobiliser??

    Jaki immobiliser lepszy- ten bezobsługowy czy może (tania;-)) sensorowa blokada zapłonu (Terminator)??

    Pozdrawiam ;-)
  • Poziom 27  
    Jeśli chodzi o rozróżnienie superfortecy to ta z atestem unijnym ma 3 przyciski. Ta 2 przyciskowa ma funkcję antyporwania i antynapadu, czyli to samo co blokada KD 1 czy też terminator.Aby blokada działała bezobsługowo dokupujemy tzw identyfikator i wprogramowujemy go do centrali. Wg mnie nie ma sensu dokupowania kd1. ewentualnie można dorzucić terminatora , jest niedrogi. Co do radiopowiadomienia to jak najbardziej polecam, sam używam. Z tym że wszystko zależy od tego jak daleko masz do samochodu. Jeżeli jest to odległość do 400 m to polecam powiadomienie BB 434 H. Jest tańsze od lca 2200(kosztuje 130 zł). Jeżeli w grę wchodzi większa odległość, do 800 m to lca może być, chociaż w takim wypadku bardziej polecałbym powiadomienie gsm(160 zł).To wszystko jak najbardziej będzie ze sobą wspólpracować.Jeżeli będziesz chciał sam podłączyć alarmik to służę pomocą.
  • Poziom 10  
    dzięki!
    A co z oryginalnymi pilotami od autka (chodzi tu cały czas mowa o omedze B)? Czy będe mógł już je "wyrzucić" ;-), czy istnieje możliwość takiego ich zaprogramowania aby one włączały (wyłączały) autoalarm? Czy może będę musiał nosić i używać dwóch (od alarmu i oryginalnego)?

    Do garażu niedaleko (góra 200m), ale bywają sytuacje że zostawiając autko na parkingu zapuszczamy się za zakupami dalej, więc chyba postawię na to lepsze radiopowiadomienie lub GSM ;-)

    Z tym zakładaniem to chętnie bym sam założył, bo za tą samą cene miałbym alarm, radiopowiadomienie i dodatkowy immobiliser, ale nie wiem czy sobie poradzę ;-) Pewien Pan co zakłada na codzień poleca MagiCara z założeniem za 400zł. Mówi że założenie zajmuje mu ok 4 godzin (robi to sam), więc ja jako że zakładałbym sam, a chciałbym to zrobić dokładnie to pewnie zajeło by mi ze 3 dni ;-) Sam nie wiem!
    Pozdro! ;-)
  • Poziom 21  
    Myślę, że z założeniem poradzisz sobie w ciągo jednego dnia. Nic wcześniej nie pisałeś, że masz już zdalne sterowanie w aucie. Nie brałem tego nawet pod uwagę ale w takim przypadku kup alarm bezpilotowy. Jak zapytasz w AMT to coś Ci dobrego doradzą i wyślą wraz z instrukcją podłączenia do konkretnego autka. :D
    Co do Magicara to tyle opini ilu użytkowników. Poczytaj na forum to myślę, że sobie odpowiesz na pytanie czy warto go zakładać. :idea:

    Powodzenia :D
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    W przypadku pilotów fabrycznych to możesz zainstalować Ampio BP. Kosztuje 120 zł i wtedy masz sterowanie alarmem i zamkiem przyciskami z kluczyka. W innym przypadku używasz tylko pilota od alarmu natomiast nie używasz sterowania z kluczyka.
  • Poziom 21  
    a ja jestem za TOP SAFE ma wzorową wiązkę nie ma przekazników na kierunki to jest cichy super łatwe programowanie a cena no cóż jest warty tej kasy
  • Poziom 10  
    To który z tych najlepszy : TOP SAFE, VECTOR 1V3 czy AMPIO BP???
  • Poziom 21  
    Ambulans napisał:
    Podłączenie alarmu w tym, autku nie jest trudne i nawet nie trzeba dużo rozkręcać. Masz opisik podłączenia, z pewnością sobie poradzisz to nic trudnego :)


    Może masz jakiś schemacik oraz koncepcje alarmu do BMW E30, bo już od roku noszę się z zamiarem montażu alarmu, a przynajmniej montażu centralki sterowania centralnym zamkiem i jakoś nie mogę się zabrać, co byście mogli mi polecić za alarm ? Właściwie to nie musi być to nic specjalnego byle by nie drogie, a ewentualnie mogłoby uchronić moje radyjko i sprzęt audio przed kradzieżą :-)
  • Poziom 10  
    Witaj 501238975!!!

    Mój kolega ma w swojej Beemce - MagiCara440! I jak narazie nie narzeka. Jest to tani (dość) alarmik i ma sporo możliwości. Opinii jest o nim mnóstwo i to najróżniejszych ;-) On sobie chwali. Ja natomiast szukam alarmiku bez pilotów, bo chcę wykorzystać piloty oryginalne. Jak narazie też się nie zdecydowałem. Poczytaj odpowiedzi mojego posta. Całkiem dobrze chłopaki radzą. Pozdrawiam!!! ;-)