Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seat Toledo 1.6i 1998 - Gniazdo diagnostyczne vag nie widzi połączenia

damian1702 15 Apr 2013 12:47 3747 5
  • #1
    damian1702
    Level 9  
    Witam, mam problem ze swoim autem, konkretnie Seat Toledo 1.6i 1998 r. Próbuję odczytać błędy ze sterownika, podłączyłem już 3 różne Vag-i i żaden nie potrafi wykryć połączenia ze sterownikiem w samochodzie. Wyświetlają się komunikaty, że jest podłączony interfejs, ale nie widzi nic, w programie do diagnostyki twierdzi, że nie może się połączyć.
    Może miał ktoś podobne problemy?
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    #2
    andrzej20001
    Level 43  
    Miał , sprawdz czy masz wpiete kostki pod kierownicą.
  • #3
    damian1702
    Level 9  
    andrzej20001 wrote:
    Miał , sprawdz czy masz wpiete kostki pod kierownicą.


    A konkretnie do czego? rozumiem ze masz na mysli kable kolo bezpieczników??

    Dodano po 1 [godziny] 38 [minuty]:

    Znalazlem przed chwila czarny kabel w wiazce tych do diagnostyki i jest odlaczony (koloy przewodów jak w białym) jest prostokatna kostka do której można go wpiac ale ma ona wpiete 2 wtyczki (biała i brązową) i 3 albo 4 wolne gdzie można wpiac teraz skad mam wiedzieć gdzie wpiac pozostałe???
  • #4
    damian1702
    Level 9  
    ok, udało się podłączyć pod komputer ale ten wykrył tylko 1 błąd, a mianowicie czujnik halla.. ale ten przy zgaszonym silniku zawsze jest. więc co teraz jeśli auto nadal nie odpala rano gdy jest zimne?? (muszę zawsze trochę gazu dodać żeby odpalił), później już nie ma tego problemu. przepustnica była czyszczona, adaptacja była, filtry powietrza paliwa i oleju wymieniane, tak jak i kable i świece... jedynie po wyczyszczeniu przepustnicy były widoczne rezultaty bo auto już nie gaśnie gdy dojeżdżałem do krzyżówki i wciskałem sprzęgło... przy wymianie filtru powietrza trochę płynniej jeździ.. ale co dalej???
  • #5
    autoas
    Level 42  
    damian1702 wrote:
    więc co teraz jeśli auto nadal nie odpala rano gdy jest zimne??

    VAG ma więcej możliwości niż odczyt kodów błędu, ale jest narzędziem dla doświadczonych warsztatów i serwisów, więc warto skorzystać z nich...
  • #6
    User removed account
    User removed account