Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MAN TGA D20 18.430 - Brak mocy po włączeniu retardera.

15 Kwi 2013 14:15 3750 4
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich.
    Panowie potrzebuje pomocy z moim manem. Otóż po włączeniu retardera auto auto traci kompletnie moc...zaczyna dymi silnik jest głuchy a góry nawet z małym ładunkiem to katorga... Wymieniłem w nim układ zasilania paliwem,intercooler , zawór egr(czerwona ikona silnika na desce) zawór od tej klapy na dole oraz cały wydech. Wszystko na oryginalnych częściach w serwisie man...nie mam już sił komputer nie pokazuje żadnych błędów , egr mówią że jest sprawny mechanicy nie wiedzą już sami co mu dolega. Jak zgaszę auto postój trochę to idzie jak marzenie czasami jak go zmuli to koniec świata brak MOCY i spalanie pod 40. Turbo suche po mimo 800 tysięcy na blacie. Dzieje się to tylko po użyciu retardera. Z góry Dziękuję za odpowiedzi pomocy.
  • Poziom 38  
    Musisz odczytać diagnostykę.
    Albo jest usterka retardera, albo jego sterowaniem.
    Tryb Auto zostaje przerywany przez minimalne naciśnięcie pedału hamulca, lub sprzęgła, być może któryś styk (potencjometr) jest uszkodzony.
    Wyłącz mechanicznie i elektrycznie hamulec silnikowy, zaślep powietrze, bo kto wie.
  • Poziom 2  
    Po nacisnieci gazu wyłącza się. Ale ostatnio zaobserwowałem ze na zimnym silniku musze wyłączyć go "ręcznie" manetką po nacisnieciu gazu nie odbija i hamuje dalej. A o mówiąc o zaślepieniu powietrza masz namyśli zaślepienie dojścia pneumatyki do sterowania tym retarderem?
  • Poziom 38  
    Nie, hamulcem górskim, klapa na wydechu. Co by ci dalo zaślepianie retardera, przecież jest Ci potrzebny. To że rano nie da się wyłączyć, to pewno jest ogranicznik bialego dymu i tak raczej ma być.
  • Poziom 2  
    Aha no dobra będę kombinował jak zjadę na bazę.