Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Texa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zrywanie połączenia wifi co ~80mb

louve 15 Kwi 2013 22:57 4011 0
  • #1
    louve
    Poziom 2  
    Witam serdecznie,
    mam ogromny problem z siecią wifi której nie potrafię rozwiązać.

    Otóż mam nowy laptop samsung-np770. Dotychczasowo wifi działało bez zarzutu. Wirusów nie mam. Obecnie połączenie przez kabel przebiega prawidłowo. Natomiast po podłączeniu do wifi zrywa połączenie po pewnym czasie; albo dokładniej rzecz ujmując po przekazaniu odpowiedniej ilości bajtów. Przy ściąganiu plików zrywa połączenie na 80-85 mb (intrygujące - nigdy więcej, nigdy mniej), jak na przykład ograniczam się do FB mogę korzystać ponad godzinę. Oczywiście po rozłączeniu i ponownym załączeniu wszystko działa. Podobnie jakbym kliknął DIAGNOZUJ - rozwiązuje problem ale niestety po kilku minutach on nawraca. Znajduje on problem BRAMA DOMYŚLNA JEST NIEDOSTĘPNA, widzę że resetuje też kartę sieciową.


    Nie za bardzo wiem jakie informacje mogą być potrzebne. Sterowniki są aktualne. Wifi działa, w każdym razie działało kilka dni temu. Podgląd zdarzeń z narzędzi administracyjnych wygląda tak:

    (wszystkie informacje wygenerowane w ciągu 2 sekund)
    Cytat:
    Szczegółowe informacje diagnozy karta sieciowa:

    Informacje o sterowniku karty sieciowej Wi-Fi:

    Opis . . . . . . . . . . . . . : Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6235
    Producent . . . . . . . . . . . : Intel
    Dostawca . . . . . . . . . . . : Microsoft
    Wersja . . . . . . . . . . . . : 14.8.8.75
    Nazwa pliku Inf . . . . . . . . : C:\windows\INF\netwne64.inf
    Data pliku Inf . . . . . . . . : 25 lipca 2012 20:37:09
    Nazwa sekcji . . . . . . . . . : Install_MPCIEX_GEN_6235_AGN_2x2_HMC_WIN7_64_AGN
    Identyfikator sprzętu . . . . . : pci\ven_8086&dev_088e&subsys_40608086
    Flagi stanu wystąpienia . . . . . : 0x180200a
    Kod stanu menedżera urządzeń . : 0
    IfType . . . . . . . . . . . . : 71
    Fizyczny typ nośnika . . . . . : 9


    Cytat:
    Informacje dla identyfikatora połączenia 1
    Połączenie uruchomione o: 2013-04-15 21:18:20-146
    Identyfikator autokonfiguracji: 1
    Profil: Louve.pl
    Identyfikator SSID: Louve.pl
    Długość SSID: 8
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Skojarzenie wstępne i skojarzenie
    Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces
    Stan skojarzenia wstępnego: sukces
    Stan skojarzenia: powodzenie
    Ostatni punkt dostępu: 38-46-08-f7-a7-d0
    Zabezpieczenia i uwierzytelnianie
    Skonfigurowany typ zabezpieczeń: WPA-PSK
    Skonfigurowany typ szyfrowania: TKIP
    Protokół 802.1X: Nie
    Zainicjowano wymianę kluczy: Tak
    Odebrano klucz emisji pojedynczej: Tak
    Odebrany klucz multiemisji: Tak
    Liczba odebranych pakietów zabezpieczeń: 6
    Liczba wysłanych pakietów zabezpieczeń: 6
    Stan próby zabezpieczeń: Sukces
    Łączność
    Statystyka pakietów
    Ndis Rx: 65735
    Ndis Tx: 33738
    Powodzenie odszyfrowywania emisji pojedynczej: 1560
    Powodzenie odszyfrowywania multiemisji: 0
    Niepowodzenie odszyfrowywania emisji pojedynczej: 172
    Niepowodzenie odszyfrowywania multiemisji: 0
    Powodzenie odbierania: 1854
    Niepowodzenie odbierania: 0
    Powodzenia wysyłania: 907
    Niepowodzenia wysyłania: 0
    Ponowienia wysłania: 0
    Wielokrotne ponowienia wysłania: 0
    Przekroczenie maksymalnego czasu wysłania: 0
    Niepowodzenie potwierdzenia wysłania: 0
    Historia roamingu: 1 elem.
    Godziny: 2013-04-15 21:20:30-083
    Roaming z BSSID: 38-46-08-f7-a7-d0
    Przyczyna: 0x00000002


    Cytat:
    Aby uzyskać pełne informacje o tej sesji, zobacz zdarzenie informacyjne łączności sieci bezprzewodowej.

    Klasa pomocy: Autokonfiguracja
    Stan inicjowania: Sukces

    Informacje o diagnozowanym połączeniu
    Identyfikator GUID interfejsu: 1696be23-d825-48cb-8a98-788577f45df8
    Nazwa interfejsu: Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6235
    Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi

    Wynik diagnozy: Może występować problem


    Cytat:
    Szczegółowe informacje diagnozy karta sieci bezprzewodowej:

    Aby uzyskać pełne informacje o tej sesji, zobacz zdarzenie informacyjne łączności sieci bezprzewodowej.

    Klasa pomocy: Macierzysta sieć WiFi MSM
    Stan inicjowania: Sukces

    Informacje o diagnozowanym połączeniu
    Identyfikator GUID interfejsu: 1696be23-d825-48cb-8a98-788577f45df8
    Nazwa interfejsu: Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6235
    Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi
    Profil: Louve.pl
    Identyfikator SSID: Louve.pl
    Długość SSID: 8
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie

    Wynik diagnozy: Może występować problem


    Cytat:
    Struktura diagnostyki sieci zakończyła diagnostyczną fazę operacji. Zaoferowano następującą opcję naprawy:

    Nazwa klasy pomocy: AddressAcquisition

    Główna przyczyna: Domyślna brama jest niedostępna
    Domyślna brama to urządzenie służące do łączenia sieci lokalnej lub komputera z Internetem. Zazwyczaj domyślną bramą jest modem lub router szerokopasmowy.

    Identyfikator Guid głównej przyczyny: {baa4467d-8f57-4739-879b-2cf78298177b}

    Opcja naprawy: Zbadaj problemy z routerem lub modemem szerokopasmowym
    W przypadku połączenia z punktem dostępowym do Internetu lub siecią z domeną, skontaktuj się z administratorem sieci. W przeciwnym razie:
    1. Wyłącz urządzenie lub odłącz od zasilania.
    2. Po zgaśnięciu wszystkich kontrolek urządzenia, poczekaj co najmniej 10 s.
    3. Włącz urządzenie lub podłącz ponownie do gniazda zasilania.
    Aby ponownie uruchomić router lub modem z wbudowaną baterią, naciśnij i szybko zwolnij przycisk Reset.

    Identyfikator Guid naprawy: {9513cc1c-4a26-4cb8-bf89-0a82129bd105}

    Liczba sekund wymaganych na naprawę: 63

    Kontekst zabezpieczeń wymagany do naprawy: 0

    Interfejs: Wi-Fi ({1696be23-d825-48cb-8a98-788577f45df8})

    Cytat:

    Nazwa klasy pomocy: AddressAcquisition

    Główna przyczyna: Domyślna brama jest niedostępna
    Domyślna brama to urządzenie służące do łączenia sieci lokalnej lub komputera z Internetem. Zazwyczaj domyślną bramą jest modem lub router szerokopasmowy.

    Identyfikator Guid głównej przyczyny: {baa4467d-8f57-4739-879b-2cf78298177b}

    Opcja naprawy: Zresetuj kartę sieciową „Wi-Fi”.
    Zresetowanie karty może czasem rozwiązać okresowy problem.

    Identyfikator Guid naprawy: {07d37f7b-fa5e-4443-bda7-ab107b29afb9}

    Liczba sekund wymaganych na naprawę: 70

    Kontekst zabezpieczeń wymagany do naprawy: 80

    Interfejs: Wi-Fi ({1696be23-d825-48cb-8a98-788577f45df8})


    Cytat:
    Moduł rozszerzalności sieci WLAN został zatrzymany.

    Ścieżka modułu: C:\windows\System32\IWMSSvc.dll


    Cytat:
    Nie można odnaleźć opisu dla identyfikatora zdarzenia 8000 ze źródła NETwNe64. Albo składnik wywołujący to zdarzenie nie jest zainstalowany na komputerze lokalnym, albo instalacja jest uszkodzona. Możesz zainstalować lub naprawić składnik na komputerze.

    Jeśli zdarzenie pochodzi z innego komputera, wraz ze zdarzeniem może być wymagane zapisanie informacji o wyświetlaniu.

    Do zdarzenia dołączono następujące informacje:

    \Device\NDMP6
    Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6235

    Nie można znaleźć określonego typu zasobu w pliku obrazu


    Cytat:
    Usługa \Device\NDMP18 weszła w stan Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6235.


    i ze zdarzeń administracyjnych:

    Cytat:
    Komputer nie uzyskał przydziału adresu z sieci (od serwera DHCP) dla karty sieciowej o adresie sieciowym 0xCAF73357CE7B. Wystąpił następujący błąd: 0x79. Komputer będzie ponawiał próby uzyskania adresu z serwera adresów sieciowych (DHCP).


    nie mam najmniejszego pomysłu co mogę zrobić (poza reinstalacją windowsa 8) :(

    Dodano po 1 [godziny] 17 [minuty]:

    Przepraszam za zakładanie tematu. Bo problem rozwiązał się sam.

    Myślałem że zrobiłem wszystko. Sterowniki miałem aktualne. Ale nie wpadłem że aktualne sterowniki to nie wszystko; dopiero odinstalowanie starych i zainstalowanie nowych rozwiązało problem,

    przepraszam Czytelników za zajęcie czasu

    temat so zamknięcia
  • Texa Poland