Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C5 2001r. 3.0 V6 - Engine immobiliser fault.

Sony156 15 Kwi 2013 23:10 10011 11
  • #1 15 Kwi 2013 23:10
    Sony156
    Poziom 14  

    Witam.
    Odpiąłem na parę dni akumulator, bo wymieniałem chłodnice, oleje itp.
    Dzisiaj chciałem odpalić samochód i wywala dużo błędów.
    Po pierwsze to świeci się service na stałe (nawet przy wyjętym kluczyku ze stacyjki), ESP/ABS Fault, Engine Immobilaiser fault, AIRBAG pasażera wyłączony i chyba to wszystko.
    Posiadam dwa kluczyki, żaden z nich nie działa tzn. nie otwiera, nie zamyka..
    Próbowałem ponownie je zgrać (przytrzymać 10 sekund przycisk zamykania na przekręconej stacyjce i odczekałem 3 sekundy).
    W obu kluczykach baterie sprawne, kluczyki wcześniej działały.
    Próbowałem również wykasować serwis trzymając przycisk do kasowania km, lecz nie ma żadnej reakcji. Dopiero jak trzymam przycisk i podepnę akumulator to odlicza do zera, ale nie kasuje.
    I jeszcze coś piszczy jak podepnę akumulator, prawdopodobnie silniczek przy przepustnicy.
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam.

  • #2 15 Kwi 2013 23:42
    bart.auto
    Poziom 20  

    Diagnoza na początek najlepiej Lexią

  • #3 16 Kwi 2013 11:11
    1027404
    Usunięty  
  • #4 16 Kwi 2013 12:01
    adrian1201
    Poziom 29  

    A auto odpala wogule(z opiosu wnioskuje że nie),bo coś mi tu wygląda że BSI się wykrzaczyło.A w takim przypadku jedynie telekodowanie

  • #5 16 Kwi 2013 15:24
    766630
    Usunięty  
  • #6 16 Kwi 2013 15:50
    Sony156
    Poziom 14  

    Jeszcze wymienialem pompe zawieszenia.. odpialem pompe i serwis przy wyjetym kluczyku zgasl. Samochod nie reaguje na piloty (nie otwiera i nie zamyka). Normalnie odpala lecz sie nie podnosi, nie ma w ogole cisnienia w wezach ktore ida do amortyzatorow. Pompa(stara) pracowac pracuje - slychac.
    Jeszcze sprobuje tych procedur z kluczykiem ktore kolega wyzej napisal.
    Macie jakis pomysl z zawieszeniem?

  • #7 16 Kwi 2013 16:44
    766630
    Usunięty  
  • #8 16 Kwi 2013 16:46
    autoas
    Poziom 41  

    Sony156 napisał:
    Macie jakis pomysl z zawieszeniem?

    Odpal go i zostaw na trochę czasu...

  • #9 16 Kwi 2013 16:58
    Sony156
    Poziom 14  

    Chodzil okolo 30minut, ale zostawie go na pare h odpalonego i sprobuje jeszcze z tymi pilotami. Dzieki poki co.

  • #10 16 Kwi 2013 17:14
    adrian1201
    Poziom 29  

    No trochę się wyjaśniło , ale mimo wszystko pięknie ogarnia to lexia i naprawdę wiele innych testerów uniwersalnych .Autor napisał że dużo błędów można wiedzieć czym była postawiona diagnoza?

  • #11 16 Kwi 2013 18:04
    Sony156
    Poziom 14  

    Ta pompa co podlaczem byla uszkodzona albo niekompatybilna z ta c5tką i od razu palil sie serwis i jakby byla przekrecona stacyjka ale bez kluczyka bo pokazywal stan paliwa, akumulator i temperature. Po wlaczeniu zaplonu na wyswietlaczu pokolei pokazywal te bledy. Do lexii nie mam dostepu, jak mi sie uda podniesc zawieszenie to podjade na komputer, bo nikt nie chce jechac albo nie maja czasu..

    @Edyta
    Chodził ponad godzinę i nic, nawet nie drgnął. Lewy amor jak był pusty tak jest.
    Chce kupić lexie, czy wersja stąd będzie dobra?

    http://allegro.pl/lexia-diagbox-v7-10-jakosc-citroen-peugeot-full-gw-i3177532209.html

  • #12 17 Lis 2013 14:35
    axster
    Poziom 9  

    Witam,

    podepnę się do tematu bo mam podobny problem czyli komunikat engine immobiliser fault.

    Mam C5 MKI 2001r. , silnik 2.0 HDi
    problem z komunikatem engine immobiliser fault miałem już jakieś dwa lata temu,
    oddałem do serwisu, Pan wymienił BSI , kazał wymienić akumulator i był spokoju aż
    do teraz. Zaczyna się zima temper. poniżej 5 st. C i zaczęły się kłopoty.
    Wsiadam do auta i od razu wiem kiedy zapali, a kiedy będzie komunikat engine immobiliser fault.
    Jak przekręcę kluczyk i nie słychać działającej z tyłu pompy od paliwa to wiem że za chwilę będzie komunikat o błędzie engine immobiliser fault.
    Na razie radzę sobie tak, że czekam chwilę na przekręconym kluczyku, kilkukrotnie zamykam, otwieram auto z kluczyka, i po którymś razie zadziała.
    Najgorsze jest tylko że nie wiem nigdy czy odpali.

    Macie jakieś doświadczenia z tym problemem, coś co pomoże w takiej sytuacji>>

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME