Witam.
Mam problem z czujnikiem doładowania G31. Przy wyłączonym silniku pokazuje ok 600mbar. Wymieniłem czujnik na nowy i przez tydzień było ok. Co ciekawe po wymianie też pokazywał takie niskie ciśnienie. Oznaczenie czujnika 038 906 051 B
Uszkodzenie wiązki ?? czy sterownik ?? Dwa czujniki walnięte ??
Ma może ktoś schemat do tego samochodu ??
Silnik BRU
Pozdrawiam
Problem rozwiązany.
Uszkodzony przewód pomiędzy kostką pod filtrem powietrza a wtyczką przy czujniku. Wymiana kabla i wszystko jest ok. Dziękuję za sugestie misiek-888
Dołączam fotki i wcześniejsze błędy. Może się komuś przyda...
Alarmy były następujące:
16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
P0237 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1890 /min
Torque: 142.0 Nm
Speed: 83.0 km/h
Load: 60.8 %
Voltage: 14.59 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 1887.0 mbar
Absolute Pres.: 1264.8 mbar
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 208.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.02 V
Bin. Bits: 00101100
Absolute Pres.: 969.0 mbar
Absolute Pres.: 601.8 mbar
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2226 /min
Torque: 152.0 Nm
Speed: 81.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.67 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2009.4 mbar
Absolute Pres.: 408.0 mbar
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1386 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 61.0 km/h
Load: 0.0 %
Duty Cycle: 96.8 %
Bin. Bits: 00101000
Mass Air / Rev.: 350.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 520.0 mg/str
Diagnostyka:
Odczyt w bloku pomiarowym wartości ciśnienia z czujnika G31. Ciśnienie w stanie spoczynku musi być zbliżone do ciśnienia atmosferycznego. W moim przypadku odchyłka była bardzo duża.

Mam problem z czujnikiem doładowania G31. Przy wyłączonym silniku pokazuje ok 600mbar. Wymieniłem czujnik na nowy i przez tydzień było ok. Co ciekawe po wymianie też pokazywał takie niskie ciśnienie. Oznaczenie czujnika 038 906 051 B
Uszkodzenie wiązki ?? czy sterownik ?? Dwa czujniki walnięte ??
Ma może ktoś schemat do tego samochodu ??
Silnik BRU
Pozdrawiam

Problem rozwiązany.
Uszkodzony przewód pomiędzy kostką pod filtrem powietrza a wtyczką przy czujniku. Wymiana kabla i wszystko jest ok. Dziękuję za sugestie misiek-888
Dołączam fotki i wcześniejsze błędy. Może się komuś przyda...
Alarmy były następujące:
16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
P0237 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1890 /min
Torque: 142.0 Nm
Speed: 83.0 km/h
Load: 60.8 %
Voltage: 14.59 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 1887.0 mbar
Absolute Pres.: 1264.8 mbar
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 208.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.02 V
Bin. Bits: 00101100
Absolute Pres.: 969.0 mbar
Absolute Pres.: 601.8 mbar
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2226 /min
Torque: 152.0 Nm
Speed: 81.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.67 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2009.4 mbar
Absolute Pres.: 408.0 mbar
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1386 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 61.0 km/h
Load: 0.0 %
Duty Cycle: 96.8 %
Bin. Bits: 00101000
Mass Air / Rev.: 350.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 520.0 mg/str
Diagnostyka:
Odczyt w bloku pomiarowym wartości ciśnienia z czujnika G31. Ciśnienie w stanie spoczynku musi być zbliżone do ciśnienia atmosferycznego. W moim przypadku odchyłka była bardzo duża.


